Julestemningen er borte…

Dere vet… når man var barn, og det kriblet i magen ved synet av julegavene under treet. Fikk knapt sove natt til julaften, og maten kunne ikke spises fort nok opp slik at vi kunne starte med å åpne pakkene…

Vel, den tid er over for lengst. Nå føler jeg noe helt annet enn julestemning,en aldri så liten følelse av stress! Og jeg føler absolutt ingen kribling over de mange fine julegavene som ligger under treet vårt. Julestemning viskes litt ut av dette stresset. Om to dager reiser jeg og minstefrøkna til Tromsø, og jeg har ikke engang startet å pakke. Men.. jeg gleder meg til å komme dit, til familien, og feire, spise god mat, og rett og slett bare slappe av. Det trenger jeg nå!

Da jeg var barn var pakkene det store, mens nå klarer jeg nesten ikke vente med lutefisk på lillejulaften og ribbe på julaften "hjemme" med familien. Og i år, får barna faktisk feire to julaftener! En Med sine fedre, og en her hjemme etterpå. Det gleder jeg meg veldig til! Jeg elsker jul, men desember i år har vært en over gjennomsnittet stressende måned! Haha. Så nå skal jeg prøve å senke skuldrene, og faktisk bare slappe av og lade batteriene ❤

Lille fine nissejenta mi på nissefest i barnehagen i dag! ❤

Og noen av julegavene som skal ut til våre venner og bekjente før vi reiser 😊 På det siste bildet er noe jeg har laget selv, og som jeg ble utrolig fornøyd med! Jeg skal vise dere ordentlige bilder av denne "gjenstanden" (haha) etter jul!

Blogges

7 kommentarer
    1. Nydelige nissejenta 🙂 Jeg syns nesten at det er motsatt nå som jeg har fått barn, jeg. Julestemningen er på topp, og jeg gleder meg som en liten unge til å se min datters reaksjoner på gavene <3

    2. desember har alltid vert min favorit tid på året og er det forsatt 🙂 og kanskje ennå mer etter jeg ble mamma og tante <3

    3. Når man begynner juleforberedelsene i oktober, er det ikke rart magien forsvinner. Dere må jo være lei jul før advent 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg