Ekstremt rolige dager…

Det føles så veldig merkelig. Jeg mener, jeg har en konstant følelse av at det er noe jeg skulle ha gjort, men som jeg ikke får gjort. Jeg snakker selvfølgelig om at mine to største gull har vært borte en ukes tid nå Jeg er vant med full rulle i hverdagen, og nå er det bare…. rolig. Ekstreeeemt rolig. Nesten litt sånn at jeg blir rastløs, men likevel ikke, for jeg har, utrolig nok, masse å gjøre likevel. 

Det har vært veldig deilig, det er ikke det. Og ikke minst koselig å kunne fokusere fullt på Sienna noen dager. Men nå ser vi fram til å få hjem storebror og storesøster, og at alle pakkene som bare ligger å venter på å bli åpnet under juletreet, skal bli åpnet! Og jeg tror det er en liten frøken her som kommer til å bli veldig glad for å få hjem sine storesøsken! 

Vi har koset oss masse, jeg og lille tuppa. Og se så stor hun har blitt! Og ikke minst, så utrolig flink, og selvfølgelig, verdens nydeligste! 

 

 

5 kommentarer
    1. har du vurdert å fortelle besteforeldrene til sienna at de har et barnebarn ? 🙂 Eller vet de om hun allerede? sykt å ikke ville ha kontakt med henne!

    2. Skjønner deg godt at du savner de andre <3. Sienna er en utrollig vakker jente <3.
      og du over, hvorfor er det noe vi har noe med ? dette velger R selv om hun vil dele eller ei, så la det ligge

    3. Ane: Tror Rannveig klarer og svare selv om det blir for privat eller ikke 🙂 så foreslår at du lar slike kommentar ligge. Pass heller på deg selv. Var på ingen måte spydig, kun et spørsmål! Men noen må jo se det negative i alt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg