Jeg klarer ikke mer…

Nå er jeg rett og slett sliten. Helt gåen. Kan ikke huske sist jeg følte det på denne måten… helt grusomt! Meen,det har sin naturlige forklaring. I dag har jeg nemlig vært mange timer med de to største gullene mine på badeland!

Sienna ble hjemme denne gangen, og dermed ble det en del mer dykking, hopping og sprell enn det vanligvis blir på meg, naturligvis, da jeg ikke har mulighet til å leke med barna på den måten med en baby på armen. Jeg, som har tidenes høydeskrekk, utfordret meg selv, og hoppet fra tremeteren! DET er prestasjon og pushing av grenser for min del, da jeg, som sagt, har en stor frykt for høyder av alle slag. Neste gang vi drar uten Sienna blir det femmeteren, det lover jeg, haha! Jeg er litt sånn at jeg prøver å pushe meg selv ut av komfortsonen, da vi faktisk, utrolig nok, bare lever en gang! 


 

Sienna tok tidlig kvelden i dag, nesten med en gang vi kom hjem igjen. Og så hadde jeg og Nathaniel et par timer med kvalitetstid der vi spiste godis, så på TV og spilte det nye monopolspillet han fikk i julegave. Kjempekoselig med litt kvalitetstid! Jeg synes det er utrolig viktig å sette av litt tid til de hver for seg, slik at de kan vite at selv om Sienna tar mye av min tid nå(naturligvis da hun er en baby) så er de like høyt verdsatt alle sammen.  

Denne søtnosen knuste meg i monopol hvertfall! Veldig fornøyd med masse penger, og hver gang jeg landet på en av hans eiendommer var det stor jubel her i stua. 

Nå er det natta, virkelig på tide, stuuuptrøtt og ny dag venter imorgen. Da er det bursdagselskap som står på planen! Ønsker dere en fantastisk helg videre 

 

7 kommentarer
    1. respektløse JÆVEL som lager sånne overskrifter! du er jo faen mer hjernedød enn anna rasmussen ganger 400!
      god bedring!

    2. du over her nå MÅ du virkelig gi deg, må få lov til og være sliten når du er alenemamma til 3, jeg er også sliten til tider og har bare en sønn.
      ser ut som dere hadde en hyggelig kveld med spilling 🙂 koselig og ta en tur på badeland da. så nydelig N er <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg