Heldige meg!

I dag har vi hatt en rimelig rolig dag. Skikkelig søndagsidyll! Hadde tatt feil tidspunkt av bursdagen vi skulle på, i et svakt/stresset øyeblikk. Livet som surrehode det. Så da ble det litt endring i planene. Planen var egentlig å dra på “aketur” før bursdag, men det ble til at vi gjorde det omvendt.

Vi er så heldige å ha bittelitt snø (is) her, så vi utnyttet det lille av snøen vi faktisk har, og tok fatt akebrettene. Sienna fikk nemlig sitt aller første akebrett i går, så da måtte vi jo ut å teste det i dag. Og hun syntes det var sååå gøy! Hun lo og lo. Jeg tar meg selv stadig i å tenke hvor fantastisk heldig jeg er, selv om den tanken noen ganger blir overskygget av hverdagsstress. Jeg trives faktisk med å være alenemor, selv om ingen tror på meg når jeg sier det. Det er jo faktisk i all hovedsak et bevisst valg jeg har tatt, da jeg helt sikkert kunne vært i et forhold om det var det jeg ønsket. Det er noe spesielt ved det. Jeg føler på mange måter at jeg kommer nærmere barna mine i min situasjon, ettersom det jo er jeg som gjør alt med de! 

Fine, fine fine barna mine! i morgen er det en ny uke, med nye muligeter. Føler jeg har vært litt for lat den siste tiden når det kommer til å være sosiale, så denne uken skal vi være litt sosiale og dra litt på besøk! Jeg tenkte også at nå som Sienna er blitt over ett år, og hun enda skal være hjemme i et halvt år til, så skal vi begynne å dra på åpen barnehage et par ganger i uka. Jeg har allerede undersøkt muligetene, og det gleder vi oss til! Hun elsker jo andre barn og er et veldig sosialt lite vesen, som mor så datter! Så det er midt i blinken for oss♥

Ønsker dere en fantastisk kveld og kommende uke! 

Blogges

4 kommentarer
    1. Ake tur med barna høres så koselig ut. 🙂 Du er veldig heldig. Du har en flott liten familie. Og det er alt på grunn av deg, så vær stolt av det. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg