Oh happy day!

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men jeg føler meg bare så sinnsykt lettet etter at jeg bestemte meg for å ta grep i det jeg har skrevet om i de to forrige innleggene mine. Jeg valgte å gjøre det etter en del press fra blant andre søsteren min, og kjenner at jeg er veldig takknemlig for det nå. Jeg fikk bekreftet det da jeg tidligere i dag mottok en melding fra en av de involverte i saken, hvor det tydelig kommer fram at han ikke angrer seg eller viser noen form for ydmykhet i det hele tatt. Ikke noe beklagelse, ingenting. Heller det motsatte. Det vil nok ikke bli noen dom, selv om det i facebooksamtalen vi tydeligvis har hatt tidligere framkommer ganske så klart hva som skjedde den kvelden for åtte år siden.  Det verste av alt er kanskje at han nekter for at han noen gang har møtt meg i hans melding til meg i dag. I samme samtale, noen år tilbake, skriver han, blant mye annet, følgende “Du *******  meg og to andre den kvelden  Hvor jeg også skriver at jeg ikke skjønte noen ting når jeg våknet, og at jeg ikke husker noe. En stor del av meg har lyst til å vise det til hele verden, fordi slike som han ikke fortjener å bli skjermet for noe som helst. Men han fortjener ikke noe mer oppmerksomhet, så det skal jeg ikke gjøre. Det får politiet ta seg av.  Det gjør meg trist at det ikke vises noen form for ydmykhet engang, men det gjør meg bare enda mer motivert til å ta dette videre til riktig instans. 


Min vakre lille frøken i dag ♥ Blåbær er tingen! 


I dag har jeg og min lille frøken vært på åpen barnehage og møtt mange andre babyer og mammaer/pappaer. Veldig koselig! Vi ble ikke så lenge i dag, da jeg bare ville sjekke ut hvordan det var. Veldig koselig med samlingstund og fellessang osv. Supert alternativ for de som ikke går i ordinær barnehage, det må jeg bare si! 

Nå venter vi bare på søsteren min og Nathaniel .Han er nemlig så heldig å bli hentet i barneagen av tante Astrid i dag! Så skal vi lage kyllingform til middag. Det ser vi veldig fram til! Ønsker dere en fin ettermiddag videre ♥

11 kommentarer
    1. Vært i samme situasjon så adverer deg om å gjøre det. Blir mest sannsynlig hendlakt. Grusomt men sant

    2. En liten digresjon til voldtekt:
      Se bokstav b. Alle bør kjenne denne! 🙂
      § 291. Voldtekt
      Med fengsel inntil 10 år straffes den som
      a) skaffer seg seksuell omgang ved vold eller truende atferd,
      b) har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, eller
      c) ved vold eller truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv.

    3. Wow, du har faktisk bevis da! Ho jenta fra alta som har vært mye i media pga sovevoldtekt (du vet sikkert kem det e) der mannen ble dømt, hadde også et sånt bevis!! Ikke slett det men spør politiet ka du skal gjøre med det så det e “gyldig”! 🙂

    4. Forferdelig trist at du måtte oppleve det. Vis de frem til skrekk og advarsel, de burde ikke slippe unna.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg