Alle gode ting er tre

God lørdagskveld i stua! Her er det fullt hus nå – alle mine tre søte små trygt på plass i heimen! Akkurat slik jeg liker det best, til tross for et ganske mye høyere aktivitets og lydnivå enn når det bare er to av de, haha!

Litt mer å gjøre til tross – vi har hatt en kjempefin og rolig dag! Spist taco, spist godis, og sett på Space Dogs (favorittfilmen, som vi har sett en god del ganger nå) Alt i alt en veldig koselig lørdag! 

Fine gjengen min ♥ Godis og Space Dogs!


Det nye dukkeuset til denne fine frøkna er veldig populært, også for bittelillesøster!

Bare en kjapp oppdatering fra denne kanten, nå er det straks natta her! 

Blogges

8 kommentarer
    1. Hei Rannveig 🙂
      Har bare et spørsmål som jeg kom til å tenke på.
      2 av barna dine har jo fedre som stiller opp, og som de reiser på besøk til. Lillefrøkna har jo en feiging av en far som ikke vil ha noe med henne å gjøre. Hvordan tror du det blir når hun blir eldre? “/ Tenker at Emma og Nathaniel drar til sine fedre, mens Sienna blir hjemme, fordi hun ikke har en far.. Har du tenkt på hvordan du skal takle denne situasjonen? Fikk vondt i hjertet når jeg begynte å tenke på det <'3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg