Det er som jeg gjenopplever det hele…

Det har vært ganske stille fra disse kantene den siste tiden, og det med god grunn. Jeg har nevnt det tidligere, at jeg kom til å gå til anmeldelse av en hendelse som skjedde meg for åtte år siden. Nå er jeg midt i den prosessen, og det har vært tyngre for meg enn jeg hadde trodd. 

Jeg har alltid sett på meg selv som en sterk person. En som ikke lar seg selv knekke så lett. Men jeg lurer av og til på om dette er noe jeg prøver å overbevise meg selv om, eller om det faktisk er slik at alt som har skjedd, faktisk har gjort meg sterkere. Man kan jo bare spekulere. Denne saken satte en liten støkk i meg når jeg faktisk klarte å innrømme for meg selv at det faktisk har gått inn på meg. Alt vi opplever, og alt vi gjør, er med på å forme oss til den vi er i dag. På både godt og vondt. 

En liten oppdatering fra sist! Helgen gikk unna på 1-2-3! Vi var på besøk hos familien til en kompis av barna i barnehagen, og vi møtte ei venninne og døtrene hennes, gikk tur og var på museum. Veldig koselig! Nå er vi allerede hallveis i uka. Og vi har ikke gjort noe spesielt mye spennende. Sienna er litt snufsete og hostete, så prøver å være mest hjemme, forutenom en nødvendig tur til advokaten min i dag tidlig og en tur til legen i går. Når frøkna er frisk igjen, er det første vi skal gjøre å besøke min venninne Katrine og hennes lille nyfødte Mathias! Vi var innom de på sykehuset, og vi gleder oss veldig til å se han igjen! 

9 kommentarer
    1. Bare nysgjerrig: er det noe penger å hente i å blogge så sjeldent? Er jo ikke mange lesere lenger heller, så hva lever du av? Overgangsstønad? Kan jo ikke bli noe romslig økonomi av det? Ville det ikke vært bedre og satset litt mer på bloggingen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg