Jeg trengte ikke å bake morsdagskaken min selv i år…

…. fordi noen kom med den til meg! Jeg har alltid synes at slike dager er litt håpløse, men det er bare fordi jeg dømt til å være alene, så egentlig er jeg litt misunnelig på de som får en stor teddybjørn på valentines, og som får frokost på sengen på morsdagen!

Min morsdag i år har likevel vært ganske så perfekt! Emmas pappa dukket plutselig opp på døra med morsdagsgave og morsdagskake, og tok etterpå begge de to største barna med ut på aketur. Så jeg og minstefrøkna slappet av hjemme og ryddet litt av kaoset som oppstår i løpet av en helg, til vi skulle få middagsbesøk litt senere på dagen. En rimelig strøken morsdag i mine øyne! Og barna var VELDIG fornøyde med kake! 


 

 

 

Ellers har denne helgen gått rimelig i ett. I går var vi i Fredrikstad på besøk hos ei barndomsvenninne av meg, og hennes mann og barn. Veldig koselig! Aldri vært i Fredrikstad før, og må innrømme at det var noe lengre kjøretur enn jeg hadde sett for meg, haha!

Barna fikk kose med både katt og degus, helt supert for de, som alle er rimelig dyre-frelst! I dag har vi som sagt hatt veldig koselig middagsbesøk av noen koselige mennesker vi nettopp har blitt kjent med, og hennes tre søte små. Barna har kost seg og lekt, og jeg har ryddet opp tidenes leke-rote-kaos etter mine tre håpefulle var lagt til å sove. Alt i alt en veldig hektisk, men likevel veldig koselig helg! 

Avslutter med noen flere bilder fra helgen som gikk! 


På fredag hadde disse søtnosene karneval i barnehagen! Emma var popstjerne, og Nath var ninja! 

På fredag hadde jeg og Sienna lunsjbesøk av dissa mens de to største koste seg på karneval! 🙂 

På besøk i Fredrikstad i går! Stor stas med dyr, og degusene var veldig morsomme! 🙂 

 

God natt følgere! Blogges ♥

15 kommentarer
    1. Så hyggelig da. Men jeg bare lurer på en ting. Siden du alltid har det så hektisk og ofte er sliten. Hvorfor legger du deg ikke før midt på natta?

    2. Til 07.34
      Kanskje det blir sen leggetid for henne for at det er en del ting som må ordnes etter at barna har lagt seg? Slik er det iallefall her, jeg velger heller å gjøre mye husting når de er i seng. Så er vi sammen når de er våkne😊
      Så koselig å se at dere fungerer så fint sammen 👍🏼😊

    3. Så utrolig fint gjort av Emma sin pappa! 😊 Det var du vell unt, du er en fantastisk mamma for dine tre små hjerter 💕

    4. Så koselig gjort! Hva er vel bedre enn litt “fri” på morsdagen? 🙂 Vi møtte dem i akebakken og Lilli syntes det var veldig gøy å ake med Emma 😉

    5. Rett og slett bare hærlig…Tenk om alle foreldre hadde samarbeidet så flott ❤❤❤👍👍👍🎂

    6. så koselig gjort av W 🙂 Veldig flink pappa og helt fantastisk at han stiller opp for N også :). gratulerer med morsdagen i går 🙂
      Nydelige bilder 🙂

    7. For en ærbødig, flott og veloppdratt type… Lurer på om han gjorde det samme for moren til sønnen hans.

    8. Så utrolig koselig gjort av Emma sin pappa! Så flott at dere klarer å samarbeide så godt for hennes skyld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg