Nervøst sammenbrudd

Dere kjenner sikkert til følelsen… ALLE lyder –  om et av barna dunker med foten i søvne borti sengekanten – Jeg hopper nesten i taket av hver minste lyd akkurat nå. Jeg hadde egentlig en del planer for denne kvelden, men ble i stedet sittende å se på World War Z… noe jeg kjenner jeg angrer litt på nå, haha. Av flere forskjellige grunner. Jeg vet ikke hva det er, men jeg kan bare virkelig ikke se på slike filmer. Sitter med en sånn ekkel følelse, og nå tror jeg at det kommer zombier hit for å ta oss for den minste lille lyd. Let’s hope not.  

Men altså, fra spøk til alvor. Da var denne helgen over for nå. Vi skulle egentlig ha besøk av ei venninne og jentene hennes i dag, men måtte avlyse på grunn av sykdom. Det er alltid litt vrient, fordi størstemann i huset er veldig sosial, og da er fallhøyden stor når jeg må fortelle han at vi ikke får besøk likevel. Det er likevel en god lærdom om at det skjer uforutsette ting og at det alltid kan komme opp noe, tenker jeg. Vi har koset oss masse, i alle fall! Blant annet lekt ute i den fine snøen vi er så heldige å ha. Lillefrøken elsker å være ute, og elsker å kjøre på akebrettet sitt! 

Ellers har jeg brukt helgen på å sortere og brette noen tonn med klær. Jeg blir stadig overrasket over hvor mye klær disse søte små har. Nå har jeg pakket vekk masse som skal bort, og selv om hjertet mitt gråter over det, skal jeg selge det videre, ettersom hverken jeg eller de egentlig trenger, eller i det hele tatt har plass til masse klær som ikke passer.. Når jeg finner tiden til å gjøre det, vel og merke…  som jeg ikke tror blir med det første. Så akkurat nå er det et lite (stort?) berg med klær i stua som skal ut fra dette huset, når jeg får samlet meg og lagt det ut på sånne kjøpesider, evt Finn. 

Ønsker dere en god søndags kveld for de av dere som fortsatt er våken. Her er det tid for skjønnhetssøvnen rimelig straks, til tross for at jeg ikke fikk gjort like mye som jeg hadde planlagt. Lager alltid en lang liste for hva jeg skal gjøre etter barnas leggetid, hvor i gjennomsnitt ca en brøkdel blir tid til å fullføre. Men, ny dag,ny uke imorgen, og nye muligheter. 

Blogges 

3 kommentarer
    1. herlig innlegg <3. ja de barna vokser så altfor fort, ser bare på min 4åring, som er 114 cm og som nå er på vei inn i 122 cm :/ så her blir masse lagt ut på let go, Finn og Facebook kjøpe sider og til nå synes jeg faktisk Finn er best, mens facebook sidene er veldig opp og ned :).
      Nydelige bilder av Sienna <3

    2. Herremin, Rannveig, for en fantastisk mamma du er for dine flotte småtroll! Jeg elsker bloggen din og bildene du legger ut på instagram, du får meg til å glede meg til å bli mor. Jeg beundrer deg så mye, vit det😊
      Ha en fin mandags ettermiddag!
      Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg