Babyen min er borte…

Herregud, jeg innser at jeg er en altfor dårlig blogger om dagen. Den runden med omgangsyke tok litt knekken på oss, og jeg har brukt de siste dagene på å vaske tårnet med klær og sengetøy som klarte å bygge seg opp gjennom omgangsykeperioden vi hadde på over en uke. Nå er vi forhåpenligvis ferdig, og godt er det!

Vi har virkelig hatt noen dager med strålende vær her denne uka, noe som er utrolig deilg. Endelig vår og sol! Sienna har blitt så utrolig flink til å gå, og stabber rundt på sine to søte små bein dagen lang. Hun er blitt ordentlig stødig, og går for det meste selv mens hun holder meg i handen når vi er ute.

Det gjør meg egentlig litt trist å tenke på hvor stor hun er blitt, og hvor i alle dager denne tiden ble av. Hvor ble babyen min av? Hun er ingen bitteliten baby lengre, og prater som en foss om alt mellom himmel og jord. Det er så utrolig morsomt å se hvor flink hun er til å utrykke seg. Nå sier hun både mamma, pappa, gakk gakk(and) og voffa (hund) i tillegg til slagerne “nam nam” , “mmmmmm”(som i nam)  “nei nei nei” og “æsj”, “ja” og en hel del andre ord jeg ikke kommer på i farten. Det har gått så fort, og det er stadig noen nye ord. Jeg vil si at vi lærer noe nytt omtrent hver eneste dag ♥

Kåpe fra Vila HER | Sneakers fra Reebok HER

 

19 kommentarer
    1. Dere over som kommenterer hvor tynn hun er og at hun må få i seg næring og være et bedre forbilde osv..om hun hadde vært litt eller veldig overvektig, hadde dere sagt at hun er feit og må spise mindre og være et forbilde? Hvorfor er det greit å snakke sånn om tynne folk?

    2. Åh, tiden går så fort! jeg vet akkurat hvordan det er! Her er minstemann i huset plutselig over 11 mnd, og fyller sitt første år om under en uke. Jeg fatter ingenting av hvor det siste året har blitt av. Det er jo så utrolig koselig også da, følge utvikling, nye milepæler og så videre. Sienna er så søt!

    3. Milla: nå sa Rannveig selv for noen uker tilbake at familie hadde kommentert at hun var tynn og at hun selv så det også.
      Og min kommentar var kun av bekymring. Hun ser virkelig ikke sunn ut. Jeg står for det jeg sier.

    4. Anonym 17:59..Aner ikke hvem hun der Laila monica er ,men hun kommenterer på alle store og andre sine bloggere på denne måten…Ser at det er flere som irriterer seg over det…Til deg Rannveig ha en nydelig lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg