Jeg får vondt i hodet av barn…

… på lekeland med så høyt støynivå at man nærmest kan erklære seg hundre prosent døv etter endt opphold i noen timer. Noen timer er liksom en ting, men jeg har aldri skjønt hvordan noen klarer å gjennomføre en arbeidsdag på åtte timer der. Hvordan takler man det liksom?  I dag har vi nemlig tilbragt dagen på Megafun Factory på Lørenskog.  Når det er sagt, er dette mitt absolutte favorittlekeland hva støy angår (blant annet), da det er flere forskjellige små “lekerom” i stedet for en svær hall, slik som for eksempel på Leos lekeland hvor vi også er en del. 

Barna har koset seg masse, inkludert lillesnuppa som også har fått utfolde seg i dag. Alle sovnet søtt i kveld, helt utslitte etter dagens “treningsøkt”. Heldige er de, for jeg skulle gjerne gjort det samme. Men, jeg må jobbe med et innlegg til i morgen, så det blir nok ingen tidlig kveld på meg desverre. 

 

Følg meg forresten gjerne på snap! Der heter jeg Rannveigheit ♥

Blogges♥
 

2 kommentarer
    1. Bra dere er friske igjen. Skjønner heller ikke hvordan folk holder ut på Lekeland over lengre tid. Mye bedre å være ute. Håper barna hadde det gøy

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg