Sønnen min ble skamklippet..

God kveld i stua! Her har kvelden, som den alltid gjør, gått alt, alt for fort. Merkelig det der, kveldene suser avgårde, og før man aner ordet av det er det sengetid. Med tusen ting igjen på sjekklisten min, som jeg ikke får gjort i dag heller. Jeg må ærlig innrømme at dagene her går i ett sett. Det gjør forsåvidt ukene, månedene og årene også. Merkelig det der?!

I dag var det tid for en aldri så liten klipp av min kjære sønn, da han snart har så langt hår at det kan festes i en hestehale. For all del, det er ikke noe galt i det for de som ønsker deg. Nå har jeg en som ønsker ” kul guttesveis”, og det skal han selvfølgelig også få ha. Så da var det bare en ting å gjøre – ta barbermaskinen fatt!

Jeg tenkte som jeg for det meste gjør – dette fikser jeg kjempefint, det kommer til å bli så fint! Til tross for at forrige gang jeg, til tross for min manglende frisørkompetanse, bega meg ut på å gjøre dette selv, endte han opp med å se ut som en slags blanding av skamklippet sau og leopard. 

Desverre for meg står ikke en femåring helt stille, så endte han også denne gangen med antydninger til skamklippet – dog ble det ikke SÅ ille! Faktisk ble jeg ganske imponert over egne frisørkunnskaper!  Det er godt mulig mine frisørvenninner vil være sterkt uenig i denne konklusjonen, men han selv ble i alle fall svært fornøyd med resultatet – og det er jo tross alt dette som er det aller viktigste! 

Siste her er screenshot av en snapvideo, derfor dårlig kvalitet! Følg oss gjerne ved å legge til “Rannveigheit“! 

7 kommentarer
    1. Oj! Men, for en gutt på 5 år spiller en “bad hair day” ingen rolle, og husk at øvelse gjør mester 🙂

    2. Åh jeg har ikke tellingen på hvor mange ganger jeg har skamklippet sønnen min… han hadde masse masse krøller, men de har jeg klart å klippet bort 🙁

    3. Oisann… vet ikke om det lar seg rette på hos frisør, kanskje? Iallfall, ville nok brukt frisør neste gang :p

    4. Må le litt av kommentarene over her ass 😂 var vel akkurat en sånn type frisyre han ville ha 🙂 min på 4 ville også ha det sånn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg