Jeg er blitt ettbarnsmamma..

Siden sist har det virkelig skjedd mye – mildt sagt. Så jeg tenkte jeg må ha en liten gjennomgang her etter en aldri så liten påskeferie for min del. Jeg er nemlig på tredje dagen som ettbarnsmor. Og wow, for en forskjell! Jeg har virkelig nytt det å roe ned, og bare ta det kuli. For å ha ett barn, versis TRE, det er praktisk talt som barnefri å regne. 

På tirsdag hadde jeg faktisk bursdag, og feiret tjuefire lange/korte år. Feiringen gikk sammen med Emma, Sienna og pappaen til Emma, på harrytur i Sverige. En veldig koselig dag, sånn rent sett borti i fra at jeg presterte å kjøpe to brett med Coca Cola zero CHERRY, i stedet for vanlig Zero. Det var skikkelig nedtur å oppdage, det må jeg si, Zero-fan som jeg er! 

Jeg fikk heldigvis noen fine gaver da! Sko, penger, lester, og en utrolig kul Calvin Klein bikini, som jeg omtrent ikke kan vente med å ta i bruk.  Og så bestemte jeg meg for å gjøre noe meget drastisk dagen etterpå. Jeg er litt sånn “hvorfor ikke-person” . SÅ, jeg bestemte meg for å bleke håret mitt. Noe som mest sannsynlig ikke var kjempelurt, men jeg er så utrolig lei av den mørke fargen. Så nå blir jeg blondine – men, jeg kommer til å ta det skritt for skritt over en lengre periode for å skåne mitt sårt oppsparte hår. Det ble nemlig ganske ødelagt etter denne ene blekingen. Men nå har jeg forhørt meg med en av mine frisørvenninner, så da håper jeg at jeg klarer å redde det uten å ødelegge det så veldig mye mer 🙂 

Ellers har vi hatt en utrolig rolig og harmonisk påske så langt, jeg og min lille solstråle! Hun har fått seg egen sklie, som vi til nå har hatt inne i stua siden det for det meste er ruskevær ute nå. Og hun er så utrolig flink, jeg blir helt imponert! Hun klatrer opp helt selv, og sklir ned selv uten problem. Jeg gleder meg utrolig mye til kontrollen hun skal ha nå om noen dager, for hun har virkelig utviklet seg masse siden sist vi var på helsestasjonen. Så utrolig gøy å følge med på! Det er full fart i henne om dagen, og det slår meg plutselig at hun ikke lengre er noen liten baby, men forstår det meste, og klarer å ordlegge seg veldig godt, setter ord på det meste! 

Jeg har for øyeblikket ikke en telefon som fungerer, da iphonen min er knust sønder og sammen og reservetelefonen min er gjemt på en hittil ukjent plass av små pirater i mitt hus.  Holder en knapp på at Sienna har pælmet den i søpla, og at den dermed er “long gone”  på søppeldynga en plass. Så, dette bildet er det eneste jeg har fra min tjuefireårsfeiring!

Fortsatt god påske til dere lesere og følgere! ♥


 

5 kommentarer
    1. Elsker at du sier lester <3 er nok ikke alle som ikke er fra Nord-Norge som skjønner hva det er, haha!

    2. 22:47 vi sier lester somme plasser her i møre og romsdal òg 😁 tenkte ikke over at hun skrev det engang 😂

    3. så deilig og slappe av litt 🙂 og gratulerer med dagen som var 🙂 må si jeg er stolt over at du og willem klarer og være så gode venner til tross for alt som har skjedd, veldig fint for emma også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg