Snart blir det enda litt mer hektisk..

Føler tiden bare flyger fra meg. Og jeg vet jeg sier dette, men virkelig.. det mener jeg like fullt hver eneeste gang! Nå når Sienna begynner å bli så stor, så er det på en måte bare henne tiden strekker til på dagtid, forutenom èn time pause midt på dagen, hvor hun sover, og jeg gjør det mest nødvendige av husarbeid. Med det sagt – jeg er utrolig glad og takknemlig for at jeg har muligheten til å være hjemme med henne så lenge, utover det ene året som er “vanlig”. Om fire måneder er det slutt, og helt ærlig, jeg kjenner jeg gruer meg ganske mye. 

Helgen som gikk var det full fart fra begynnelse til slutt, med fullt hus og fullt program. Vi fikk i alle fall vært sosiale, det er det ingen tvil om. Besøkte et par venninner og deres barn, og en tur på lekeland og bondegård. Veldig vellykket! På slike dager, hvor det er mye på programmet, og ungene endelig er i seng, så kjennes det nesten ut som jeg svever i det jeg setter meg ned i sofaen for kanskje første gang den dagen. Jeg får ofte spørsmål fra venninner om det ikke “tørner” for meg, med det ansvaret, og den hverdagen jeg har. Sannheten er at mens barna er våkne, og det går slag i slag, merker jeg ikke det. Det er når kvelden kommer, og det er rolig og stille og rom for å tenke, at jeg virkelig får kjenne på det. Hektisk er det så absolutt med tre små, og mer hektisk skal det bli ganske snart..

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Det er utrolig travelt og har små barn. Selv om det er mye arbeid med store barn så blir det på en helt annen måte, men har mere hendene fri. Synes du er flink

    2. Du er midlertidig blokkert fra å publisere innlegg. Denne midlertidige blokkeringen varer i 3 dager, og du kan ikke publisere innlegg på Facebook før blokkeringen er utløpt. Husk at folk som gjentatte ganger publiserer ting som ikke er tillatt på Facebook, kan få kontoene sine deaktivert permanent.

    3. ingen tvil om at du er en super mamma med duracell batteri 😂 men hva med å ta det litt mer med ro i helgene? du trenger ikke la det skje noe hvert sekund 😁 jeg blir jo sliten bare av å lese innlegget

    4. Huff som du styrer rundt:o glem ikke å ta en pust i bakken. Barna har ikke vondt av å “kjede” seg en gang i blandt. Da får dem utløp for fantasien sin og kan finne på de mest fantastiske ting.:) som kan være minst like morsomt og lærerikt… og vel så det, å ta med seg videre i livet:)

    5. Hvem er den gale dama Laila som kommenterer på bloggen din?? All honnør til deg. Men ja, det er lov å slappe av litt og. Bare være hjemme sparer en for mye svette. 🤓

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg