Utelek i strålende vær!

Helgen har gått i en susende fart, som helger flest gjør her i huset. Influensa og elendig form på meg, til tross – har vi vært rundt omkring på farta. I går tilbragte vi dagen på bondegård, etterfulgt av en tur på Strømmen storsenter♥

Annonse

I dag gikk turen til Teknisk Museum i Oslo, fantastisk sted for barna! (har lagt ut videoer på Insta, følg meg HER!)  Og, så er vi så heldige at vi har utrolig strålende vær her i Lillestrøm i disse dager! Litt sur vind, men det kan vi jo ikke klage over når sola skinner og gradestokken sakte men sikkert kryper oppover.

Og med strålende vær, så er det bare en ting å gjøre – ta med lekene ut! Og ekstra stas er det jo når minstefrøken har fått seg nye leker, da leker på mange måter er noe som går ut på dato. Frøkna har stua stappfull av leker, men det er alltid de nye som fanger oppmerksomheten. 

Her om dagen dukket det nemlig opp en  Air patroller fra Paw Patrol i posten. Den har vi lekt og koset oss med ute i sola i dag! Hun er jo både stor fan av Paw Patrol og facinert av biler, fly og tog, så hva er vel morsommere enn et Paw Patrol fly?! 

No job is too big, no pup is too small! 

Gøy med Chase! 

Air Patroller lager morsomme fly.lyder, er veldig underholdende for de små, ser skikkelig kult ut og passer perfekt for små utforskere! 

Har du lyst til å vite mer om lekene fra Paw Patrol? Du kan følge deres Facebookside(link) for informasjon om lekene samt mye annet morsomt innhold, bilder og filmer fra Paw Patrol, som garantert vil glede dine søte små stort! 

 

#utelek #Pawpatrol

5 kommentarer
    1. Her ser man at jeg ble satt til andre arbeidsoppgaver fordi jeg ikke ville komme til møte de hadde satt opp da det var et meget kort varsel og jeg her ville vurdere om jeg skulle ha med advokat. Så bestemmer arbeidsgiver at vi skal ha eget møte med min advokat, noe jeg aldri hadde tenkt på. Når arbeidsgiver vil styre bruken av advokat sier jeg opp advokaten. Så bestemmer arbeidsgiver at jeg da ikke vil møte uten advokat – som om jeg ikke følger opp dette – men jeg hadde da aldri tenkt å ha noe eget møte med advokat, men å bruke advokat til alle de spontane møtene arbeidsgiver satte opp. Og da sier arbeidsgiver at jeg må levere nøkkelkortene. Og så får jeg permisjon uten lovhjemmel. Dette er jo helt absurd. En arbeidsgiver kan da ikke sette en til andre arbeidsoppgaver og bruke sin styringsrett fordi en ikke vil gå til et møte uten advokat – en har jo rett til å ha med noen til alle møter med arbeidsgiver. Og så lager de altså så et styr om at jeg ikke vil ha eget møte med advokat og at jeg ved flere anledninger har sagt at jeg ikke vil komme uten advokat – ja og da til de vanlige spontane møtene. Hvorfor var det så vanskelig å sette opp litt lenger frist så advokaten hadde mer mulighet til å komme på de vanlige møtene? Hvorfor var det så viktig at jeg kom uten noen ved min side på de spontane møtene? Og dette syntes flere advokater var greit. At jeg skrev om de på facebook overgikk at de som en statlig arbeidsgiver gav faen i lover og regler.

    2. Det er litt trist å lese at du er rundt på farta når du er syk. Tenker du ikke på at du kan smitte andre? Andre som kanskje kan bli alvorlig syke av det du kaller influensa? En pappa som blir smittet og som ikke kan besøke sitt nyfødte barn på nyfødt intensiv? Eller en som må legges inn av noe som for andre er ufarlig? Jeg skjønner at du har 3 små som må underholdes. Men er man syk så er man syk. Da holder man seg hjemme for å ikke smitte andre! Beklager å være direkte, jeg synes du virker som en flott mor, men forsøk å sette deg inn i at det var du selv eller barna dine som kunne bli alvorlig syke av influensa eller omgagssyke…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg