Jeg trengte hjelp..

Nå de siste dagene har vi virkelig hatt fantastisk vær. Og ikke minst, har vi hatt besøk av min kjære mor, noe som har vært utrolig koselig. Og ikke minst, så har det vært helt utrolig deilig å ha noe avlastning nå som jeg har vært, og fortsatt er, syk. 

Dagene med henne her har gått utrolig fort, og imorgen drar hun fra oss igjen, da er det, bokstavelig talt, ingen kjære mor lengre! Neida. Fra spøk til alvor, jeg er glad det var akkurat nå hun kom. Jeg vet ikke helt om jeg ville klart meg uten noe hjelp de dagene jeg har vært dårligst. Og så er det jo ikke så lenge til vi ser henne igjen, da jeg og mine tre søte små reiser opp til Alta i Juni for å feire bryllupet hennes. Det vil alltid føles litt rart at ens egen mor gifter seg, men jeg er selvfølgelig utrolig glad på hennes vegner. 

I går hadde vi en fantastisk kveld i Oslo, jeg, mamma og vår familie på Ås. Vi var ute å spiste på Staatsholdergaarden i Oslo, og søsteren min var her og passet barna. Jeg trengte virkelig en liten time out. Og når man ikke er vant med det, setter man uendelig stor pris på det når det først lar seg gjøre. Den skal jeg leve le(eeee)nge på altså! 

Favorittjentene mine ♥ Bading i plaskebassenget på terrassen er alltid populært!


Soler seg med bestemor! ♥

 

15 kommentarer
    1. Så veldig koselig ut <3 Her har vi også hatt knallvær:) Deilig når barna ikke trenger så masse klær på seg, og kan bevege seg litt mer fritt:) Ha en flott dag:)

    2. Jøss har du familie på Ås? Du skriver jo hele tiden at du har hele familien din i nord og ikke har noen til å hjelpe deg med barna når det stormer som mest.

    3. kjekt å høre at du har hatt besøk av moren og søsteren din og fått litt hjelp og avlastning. men hvorfor var ikke moren og søsteren din i barnedåpen til sienna? høres rart ut at de ikke var der. det burde de satt av tid og penger til, hvis det ikke var en annen grunn til at de ikke kunne komme da. men den grunnen burde være god når de ikke prioterte å komme i dåpen

    4. Familie på Ås..? Hvorfor trår ikke de til med avlastning engang i blant da? Du har alltid sagt du er ‘splitters alene’ (mtp familie) Skjønner ikke?

    5. Hun er jo ikke helt alene. Søsteren til Ranvei bor i Oslo og hun har åpenbart familie i Ås. Tror hun mener moren og bestemoren når hun sier hun har familie i nord.
      Uansett hvor nærme familien bor vil de ikke alltid ha mulighet til avlastning. Er ikke sånn at de som har besteforeldre rett i nærheten leverer ungene sine der rett som det er.
      Skjønner uansett at det er tøft for Ranvei å bo så langt unna moren sin og faren til N.

    6. 18:54….Kanskje ikke så rart hun ligner på broren sin mtp at N er veldig lik mamman sin? Indirekte kommentar om at dem har samme far? Idiot.

    7. Er jo ikke sikkert at slektninger vil ta på seg å passe ungene hennes og jeg tror ikke R forventer det av andre enn hennes nærmeste. Stå på R, du gjør en super jobb.

    8. 18.44…. hva får du ut av å kalle andre idiot, bare forde dem synes en ting?! Er du blitt slått som liten eller blitt utelatt av familie, for din bitterhet over andre kan du spare deg for!

    9. Nico: Ja,ble faktisk banket både gul og blå i alle fosterhjemmene jeg var i. Min bitterhet skal du vel bare drite langt i.

    10. Så fint at du lot barna bade ute sist helg… Sienna har tydeligvis blitt forkjølet og går rundt med den snørrstripa under nesa på filmen som er lagt ut på IG. Du liker å utsette barna for ting som gjør de syke…

    11. Til klokken 15:56.. Logg av internett! Det var typ 25 grader ute og et alledels nydelig vær på Østlandet , så Ranvei gjorde som så mange andre: lot barnene sine bade og kose seg utendørs. Risikofritt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg