Jeg lot barna mine bade ute i kulda…

Jeg trodde virkelig ikke mine egne øyne når det begynte å snø her for noen dager siden. Jeg mener, snø… i MAI? Til nå har jeg virkelig trodd at det var et nordnorsk fenomen! Men snø til tross – barna badet selvsagt ute i plaskebassenget likevel, og ja, det er sikkert derfor minstefrøken er snørreste på en video jeg publiserte på Instagram her om dagen, kjære anonym. 

Nei da.. barna har selvsagt ikke badet ute i annet enn strålende vær, som vi var så heldige å ha forrige helg. Det er tross alt ikke helt natta her. Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke kommentere slike idiotiske utsagn og uttalelser fra anonyme, men herregud da..  jeg er rimelig sikker på at jeg selv er i stand til å vurdere om det er varmt nok for mine barn til å bade ute. Jeg lar meg selv stå for akkurat den, og andre avgjørelser som omhandler meg, mitt liv, oss og våre liv. 

I dag har egentlig vært en ganske stor dag for denne lille familien. Det var nemlig tid for Emmas første tannlegebesøk, noe hun har gledet seg masse til. Vi ble møtt av verdens koseligste tannlege, som kunne fortelle at det var null hull å spotte! En fornøyd frøken fikk deretter velge seg en premie, og valget falt, ikke overraskende, på en lilla “diamantring” , som hun etterpå stolt viste fram til alle og enhver i barnehagen. Ellers har vi vært på både fysioterapitime, og verksted, samt en tur innom Macdonalds for å spise is mens vi ventet, etterfulgt av en gåtur langs elva på Strømmen for å se på ender. Sienna er veldig facinert av dyr av alle slag, og det er så utrolig gøy å se hvor gira hun blir! 

Er det lov å si at jeg sprekker av stolthet? Jeg SPREKKER av stolthet!! Vakre jentene mine ♥

 

Fra i dag av er det en rolig uke her med bare to av tre,og jeg tror jeg trenger det. Har enda ikke rukket å komme meg helt i toppform etter den kraftigste influensaen jeg kan huske å ha opplevd på leeenge, med påfølgende bihulebetennelse og ørebetennelse. Og er det noe jeg trenger som alenemor til tre, så er det toppform. Konstant toppform! 

Ønsker dere en riktig god helg ♥ Blogges

 

13 kommentarer
    1. Nå er det ikke sånn at jeg er innom mange bloggere i løpet av en uke, eller måned.. Men av og til titter jeg innom, mest for å se hva “bloggere” i det hele tatt blogger om. Noen er litt interessante, andre noe mer, og noen er faktisk veldig interessante. Men når det kommer til denne bloggeren her, må jeg si at hun tilhører det absolutt mist interessante jeg noen gang har lest.

    2. Alenemamma til 3 vakre barn er mer en nok en jobb. Tullete kommentarer.. 🙂
      Fine jenter! håper dere får en fin 17 mai .

    3. Det er innlegg som dette som får meg til å smile! Du har veldig fine barn. Og det om tannlegebesøk og å få lov til å velge seg en premie, det er minner. Hehe 🙂

    4. Herregud for noen kommentarer. Skaff deg en jobb, minste barnet er så nydelig ?
      Alle barna er nydelige, å ta vare på tre barn er en jobb! Hun blogger, tjener penger på sin egen måte og har tre barn samtidig , DET ER IMPONERENDE!
      Forbanna nettroll som er over alt, kjenner jeg blir så sint.
      Du er herlig Rannveig. Superflink mamma og står imot så mye dritt på en utrolig voksen måte, jeg hadde virkelig klikket for meg!

    5. For ett herlig bilde! Barna dine er skjønne, og ser ut som verdens gladeste små troll. Du er en flink og god mamma. Tro aldri noe annet til tross for at noen alltid forsøker å trykke deg ned. Ønsker dere en nydelig vår og sommer!

    6. Er det så nøye om hun ikke har en jobb? Hvorfor plager det dere? Det er så mange som skal virke så perfekte utad, så mange folk som har alt så jævlig på G, at det gjør oss andre syke. Kan man ikke få lov å si at man er slitne lenger uten å få en hel masse pes?! Hvorfor er det blitt sånn? Kan ikke skjønne hvorfor det gjør noen godt med å trykke ned andre, med sine synsinger og meninger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg