Alt gikk smurt..

De siste dagene har gått fort unna her i huset! I går fikk vi endelig satt opp trampolina, og den har vært superpopulær siden! Det har det vært hopping non-stop. I dag er det endelig helg, og dagen startet med en pakke på døra som inneholdt mange søte ponnier med tilbehør fra My Little Pony, til barnas store glede, også storebror i huset. Ellers har jeg og minstefrøken tilbragt hos min venninne Ingvild og alle kattungene. Vi gleder oss utrolig mye til vi skal få en liten pus i hus rundt slutten av juni/begynnelsen av Juli ♥

Dagens middag besto av vegetarburgere, og falt godt i smak hos hele familien! Denne fine fredagen har altså med andre ord gått helt smurt!

Vegetarburger er tingen! 

Søsterkjærlighet! Leker så fint sammen, og alltid stas med nye leker! 


 

Blogges

9 kommentarer
    1. Du er så flink med de vakre barna dine. Du har all grunn til å være stolt. Stolt av de og stolt av deg selv.
      Jeg har en mann som jobber mye borte, og jeg er da alene med 6. Det er hektisk, men også herlig. Mestringsfølelse og kjærligheten mån får (stort sett) er ubeskrivelig god.
      Folk her inne eier ikke skamvett. Det er egentlig ganske underholdende på sitt vis. Eller fasinerende er vel mer riktig ord.
      Fortsett å stå på du. Du er magisk.

    2. Anonym.. Det går an og spise en vegansk middag uten og være vegetarianer.
      Det hender jeg spiser det når jeg er ute om det ser fristende ut

    3. det så veldig godt ut 🙂 herlige barn også. så heldig du er som skal få en pus, har selv en guttepus på snart 1 år, er så mye kos <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg