Borte bra, hjemme med myggene aller best

Hver gang jeg er i Oslo, så tenker jeg nøyaktig det samme, mens pulsen min stiger farlig fort; Fy flate så glad jeg er for at jeg ikke bor i denne byen – Hvordan klarer de det egentlig? Og da har jeg spesielt sentrum av denne – for meg, litt kaotiske byen, i tankene. Og å kjøre rundt i Oslo er jo et kapittel for seg selv. Det er helt utrolig hvor sinna folk blir i trafikken. Og jeg er ikke den som sitter å tar i mot alt den sinna-heten, jeg blir sinna tilbake på sånne, og tuter noen på meg, så tuter jeg jammen tilbake, haha. 

I dag var jeg og Sienna i Oslo for å henge med søster/tante Astrid, og det var for all del utrolig koselig! En tur til Frognerparken i det (forholdsvis) fine været. Men jeg drar alltid dit med en bitter smak i munnen. Sienna hater å kjøre bil over alt på denne jorden, og bilturer som varer noe særlig lengre enn 15 min innebærer hyling fra start til slutt. Prøv å kjøre bil i Oslo, med hundre forskjellige filer, fotgjengere absolutt overalt, folk som løper over veien der hvor det ikke er fotgjengerfelt,  sjøfører som STÅR på tuta om du nøler 0,2 millisekunder etter at lyser viser grønt, samtidig som babyen hyler for full hals i baksetet. Helt ærlig, ikke min greie altså. Jeg blir rett og slett veldig stressa av hele greia. Så glad for å være litt på “landet”, men likevel sentralt nok til at både jeg og alle våre myggvenner trives riktig godt ♥


Lukter på de fine blomstene ♥
 

Er det egentlig i det hele tatt lov å være så vakker og så god? Ja, sier Sienna ♥

Ønsker dere en fin kveld  Blogges

11 kommentarer

Siste innlegg