En fin avslutning på et snart baklagt kapittel i livet

Er det ikke merkelig det der, hvordan tiden flyger i fra oss? Det går så fort at jeg ikke riktig føler jeg greier å henge med. I dag var det sommerfest i barnehagen, som vi er på hvert år, og avslutning for førskolebarna, inkludert Nath. Vi hadde med fruktsalat og minipaier for anledningen, og ellers var det et flust av kaker der som mine søte små barn brydde seg akkurat bitte litt mer om. Å tenke på at han starter på skolen om drøyt to måneder, er totalt virkelighetsfjernt for meg. Disse fem, snart seks årene jeg har fått vært hans mamma, har rett og slett bare sust avgårde i en voldsom fart. Fra mammas bittelille baby, til verdens kjekkeste lille-store skolegutt med sine egne, sterke meninger og synspunkter på alt mellom himmel og jord, og en man kan ha lange, dype samtaler om man bare velger rett tidspunkt. 

Nå venter snart en helt ny hverdag for han, og for oss som familie. Han blir skolegutt, og det blir lekser og det som følger med. Jeg må si at jeg er litt spent på hvordan det praktisk skal løses, da ettermiddagene våre er stressende nok fra før av sånn som de allerede er med tre barn, middag, og et flust av rutiner som skal følges opp, i og med at jeg bare er èn person, som helst skulle ønske at jeg hadde ti armer. Men det må jeg nok se meget langt etter. I mellomtiden får mine to duge.

Tappert forsøk på gjennomsnittlig familiebilde ♥

Grimaser er tingen om dagen! 

Noen koste seg riktig mye med is, kaker og det som var!

Veldig stolt øyeblikk!

Og en veldig stolt (snart) skolegutt ♥

11 kommentarer
    1. Så nydelige barn du har, veldig fin familie ❤️ ikke noe tvil om at de er lykkelige barn, og at du er en veldig god mamma for barna dine.

    2. Så stas! Skjønner at du tenker det blir travelt, men alt handler om rutiner. Og det virker det som du er god på, så jeg tenker at dette kommer til å gå fint 🙂 Lykke til!

    3. Hei 🙂 Lurte på hvilken app du bruker for å blure bildene dine? Trenger en sånn app selv, og finner ingen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg