Et koselig gjensyn!

Dagen i dag har jeg og lillefrøkna tilbragt med flinke Malin og hennes to søte små. Det var virkelig på tide, da det har en lei tendens til å gå noe tid mellom hver gang man treffer venner, i denne enormt hektiske småbarnstilværelsen. Men, likevel så utrolig viktig!

Og siden det er fredag, og mellomstefrøkna har dratt på pappauke, har jeg benyttet anledningen til en etterlengtet vask av gulvene. Det er jo tross alt èn dag siden sist! (knis) For å si det sånn, det ser ikke slik ut nå lengre. da barn har en tendens til å dra med mye rart inn i huset. Ellers har jeg bakt brownies til besøket vårt, og lagd hjemmelaget pizza til middag! Nok en vellykket fredag unnagjort ♥

 


Veldig fornøyd Sienna som får trille en ekte baby i dukkevognen sinMalin har forresten en utrolig fin reiselivsblogg/hverdagsblogg, som jeg gjerne vil få anbefale til dere! www.maanwi.blogg.no 

Hjemmelaget pizza, halvt vegetar, og halvt lik. Neida, joda. Jeg spiser nemlig ikke rødt kjøtt (og ikke svinekjøtt heller for den saks skyld) Så da kan vi enkelt dele opp pizzaen slik, ettersom mine søte små ikke er noe videre fan av kjøtt som ikke er kjøtt.

Dagens (sunne) fredagskos for barna! Blåbær, jordbær, vannmelon og smoothies. Nå er det natta her! Imorgen skal vi på fisketur med en god venninne og hennes tre gutter på idylliske Fenstad, og det gledes det stort til! 

Blogges ♥

7 kommentarer
    1. Så fint innlegg Rannveig 🙂
      Og til dere over så ja, jeg var der med Tara og Elida, 🙂 Men Jeg har to barn. Et som bor hos meg og et jeg har samvær med. Ei datter og en sønn ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg