Glemmer man virkelig så fort?

Det føles så merkelig å skulle ha ansvaret for en liten baby. Selv om jeg har gjort det hele tre ganger med mine egne barrn, to av de helt alene uten noe hjelp. Men jeg må virkelig si at man glemmer fort, og tilpasser seg hele tiden det alderstrinnet barna befinner seg i. I dag har jeg og Sienna hengt med lille Mathias i noen timer mens mammaen hans satt hos frisøren. Og jeg sitter igjen med å tenke at alle dere som har barn med så kort aldersspenn – fysøren, dere gjør virkelig en beundringsverdig og praktisk utfordrende jobb! 

Vi trasket rundt på Strømmen storsenter, og fikk uendelig mange medlidende blikk. Som om det var ufattelig synd meg eller noe. Planen var egentlig å ha Mathias i vogna, og Sienna i bæresela. Men – det endte med at Sienna satt i Mathias vogn, og Mathias var i bæresela, da vi etterhvert fant at det var den enkleste løsningen, og selv om ikke alle var helt happy hele tiden, så hadde vi en koselig dag sammen! Ellers har vi spist middag borte i dag, og fått tusen nye myggstikk hver når vi kom hjem igjen. Nok en vellykket dag!


Se så fin! På onsdag skal Sienna og Mathias henge sammen igjen , men da er det jeg som skal få vipper. Herregud som jeg gleder meg!

Blogges 

 

3 kommentarer
    1. Så søte sammen da😄
      Mine 2 yngste er det bare 22 måneder mellom, men aldri opplevd å få medlidende blikk eller følt noen syntes synd på meg.
      Var alene hjemme med begge på dagtid frem til yngste var 4 måneder, da begynte mellomste i barnehage

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg