Rabatt på vippeextensions til dere!

Fin til fest,og til hverdags

For noen dager siden var jeg hos flinke Tina på Beautyalle i Oslo, og fikk ordnet meg vipper igjen. Så utrolig deilig det føles, etter en altfor lang pause uten. Mest av alt fordi det er vanskelig å få til når man går hjemme med et barn. Men, nå skal jeg på fest på lørdag, og da tenkte jeg at jeg måtta ta turen innom den koselige vippesalongen til Tina! 

Mens jeg ventet på min tur, fikk jeg en deilig fruktsyrebehahndling med Glucosesyre, som er veldig fint for sliten hud eller hud med urenheter, og som etterlater en jevn glød i huden etter bare èn behandling. Velger man å gå til flere behandlinger, som er å anbefale, giir det ytterlige gode resultater. Skikkelig supert for meg i en stressende småbarnshverdag hvor jeg ofte må nedprioritere meg selv. 



Og så har jeg vært så heldig å få dele ut rabatt til dere! Alle mine lesere som oppgir meg som referanse ved bestilling av nytt sett med vipper, får 200;-  i rabatt! Og ikke nok med det, dere som bestiller time til fruktsyrebehandling får også 100;– i rabatt!

Beautyalle er viden kjent for vippeextensions, så vel som Microblading (permanent makeup) Jeg har selv fått permanente bryn ved Beautyalle, og er utrolig fornøyd, da det letter min hverdag veldig ved å slippe noe som helst sminke!  Salongen ligger til i koselige lokaler, sentralt til på Bygdøy Alle i Oslo. Det er lett å finne seg parkering, og enkelt å ta seg fram med kollektiv transport. Lik de på Facebook HER ♥ og Instagram HER

Blogges 

 

6 kommentarer
    1. Kanskje du skal gjøre jobben din ordentlig og merke innleggene med reklame/annonse? Veldig ofte at du ikke gjør det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg