Aldri så galt at det ikke er godt for noe..

Tross en noe kjip helg så langt (ref mitt forrige innlegg) så har vi hatt en helt fantastisk dag i dag!  Og siden jeg ikke var på fest i går, så er formen i tipp topp stand! Så aldri så dumt at det ikke er godt for noe si. Selv om noen prøver å ødelegge for deg, må man rett og slett bare reise seg og velge å bruke energien på de vennene som faktisk fortjener å være i livet mitt, og livene våre. Det er noe som plutselig ble veldig klart for meg – det er langt fra alle som faktisk ønsker meg vel. Det gjelder bare å luke ut disse menneskene fra livet sitt, ferdig med det. De fortjener ikke oss, rett og slett. 

I dag tok vi turen til Oslo, og deretter båten fra Aker Brygg til Hovedøya. Barna syntes det var kjempespennende med båt, og selv om været var noe skiftende, så var de superhappy over å få bade og dra på piknik i delvis fint vær. Sienna fikk sovet duppen sin i vogna, mens de to andre koset seg i vannkanten. Perfekt søndagsaktivitet! 

På vei hjem stoppet vi innom pizzasjappa, og dro i en park med lekeplass her i Lillestrøm for å spise. Barna har hatt en strålende dag, og det må jeg si at jeg også har hatt! Det er utrolig hva disse små kan gjøre for humøret vårt om man har hatt en litt kjip dag ♥

Klare for å kjøre båt!

Imorgen skal jeg og lillefrøkna på topptur med ei venninne og hennes lille baby, og så skal vi ellers bruke ettermiddagen på å pakke. For, på torsdag drar nemlig samtlige av denne familiens medlemmer på sommerferie hjem til Alta, for å besøke familien, og for å delta på min kjære mammas bryllup. Det gleder vi oss så utrolig mye til! 

Blogges

5 kommentarer
    1. Hei!
      Du ser så flott ut, selv etter 3 barnefødsler. Har 3 barn selv og her bare vil ikke kiloene av 🙁 Kunne du laget et innlegg med hvordan du holder vekten? F.eks hva du spiser og hvor mye?

    2. du er så flink og ta med barna dine ut 🙂 ser ut som de trives godt med og være ute 🙂 vakre er dem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg