Nå blir det giftemål..

God kveld i stua! Denne flotte, idylliske mandagen har jeg og lillefrøken snupp tilbragt i fantastisk selskap med min venninne Annekari og hennes lille Liam. Sienna og Liam har diskutert litt, og har nå lagt planer for framtidig giftemål. Neida, haha! Men de er virkelig så søte i hverandres selskap. Vi var så heldige å få intet mindre enn fantastisk vær i dag, så da måtte vi jo ut en liten tur! Vi får bare utnytte det før vi pakker sammen og reiser til kalde nord på torsdag. 



 

Her fra toppen av Bjønnåsen tidligere i dag, med utsikt over hele distriktet,helt til Gaustadtoppen, for å nevne noe! Og det, dere, det er en rimelig heftig utsikt det! Helt fantastisk tur, minus myggen, da. Den tror jeg vi fint hadde klart oss uten altså. Men – med myggspray i sekken er vi totalt uovervinnelige!

Se på disse turtelduene da! Dette er vel noe man trygt kan kalle et blinkskudd, der de sitter så søte og deler en pakke rosiner! Sienna har baby-radar, og blir superhappy når hun får være med andre babyer! (ikke fortell meg at hun ikke er en baby, for det er hun, i alle fall for meg, en god stund til♥)

Håper dere har hatt en superduperfantastisk dag, det har i alle fall vi hatt! Blogges ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg