Da var vi i gang!

Første dag i barnehagen for jentene er vel over, og det er så langt veldig vellykket! Jeg kjente et stort stikk av stolthet i det vi gikk mot barnehageporten, og det slo meg hvor utrolig velsignet jeg er som har to så fantastiske døtre. Så unike på hver sin måte, så gode, snille, omsorgsfulle og ikke minst så uendelig vakre jenter!

Vi fikk heldigvis til et aldri så lite familiebilde før SFO og barnehage i morgest. Jeg er så ufattelig stolt av disse, og det beste? De er mine!

Se på de da! Storesøster passer godt på💗 I dag har vi også vært i diskobursdag til en av Nathaniels beste venner i hans tidligere barnehage, noe som var svært populært! Nå er det senga for mor også, for imorgen skal vi tidlig ut og få med oss frokost i barnehagen kl 08.

Ha en strålende natt 💗

12 kommentarer
    1. Kjære rannveig. Vi trenger ikke være enige om alt. Vi blogg lesere kan ha forskjellig meninger om hvordan du kler deg eller hva du gjør hvordan du er eller dine avgjørelser før i tiden . Men INGEN kan si noe på at du er noe annet enn ei flink mamma. Jeg er 26 år (snart) har hus kjæreste og ønsker meg barn men er skrekk livredd for og aldri greie det i fremtiden.. redd for være for usikker, og jeg har stort nettverk med familie og venner. Du legger ut et bilde med barna dine hvor de spiser Fks epler, og nettroll spør hvorfor spiser de ikke pærer i steden? Så langt føler jeg folk drar ting for å SKAL ha noe og plukke på. Det er akkurat som de skal finne no feil, på et av barna støtt. Selv så gjør de nok like mye feil selv. Ingen er feilfrie. Og man skal sette seg i annen situasjon før man peker ut feil. Du har 3 barn alene. Du er flink! Stor klem.

    2. Jeg hadde aldri trodd at den fjasete skapningen fra Charterfeber og Unge mødre kunne bli en så stolt og dyktig alenemor. All kudos til deg, dine barn ser strålende glade og fornøyde ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg