Slik kan hvem som helst tjene penger på bloggen sin!

Har du noen gang lurt på hvordan du kan begynne å tjene penger på din egen blogg? Vel, det er faktisk fullt mulig, og det for alle som vil og er motivert for det! Ved å melde seg inn i et affiliatenettverk, kan du faktisk tjene penger på å anbefale produkter til dine venner og bekjente, eller til ditt publikum på sosiale medier som blogg, facebook, eller Instagram! 

Annonse

 

Her kommer Adrecord inn. Ved å registrere din kanal (blogg, Instagram eller facebook) der kan du begynne å legge ut linker til til produkter du liker og tror ditt publikum vil like, sammen med din personlige kode som er den som fanger opp trafikken fra nettopp ditt nettsted og som gir deg provisjon fra alle salg som går gjennom dine linker. 

Ett av affiliateprogrammene jeg liker veldig godt på Adrecord er Partyking.no! Mange kule produkter, og alle salg som går gjennom deg får du faktisk hele 10% av hele summen kunden handler for. Det vil med andre ord si at i bunn og grunn kan hvem som helst tjene penger på å anbefale produkter man liker. Vinn-vinn!

 

Over til noe helt, helt annet! Jeg har faktisk vært sykt tidlig ute i år, til en forandring, og bestilt årets halloweenkostymer på Partyking til hele familien! Under har jeg listet opp noen kule favoritter blant et stort soritment av kostymer på deres nettsider. Til inspirasjon og glede ♥

Personlig skal jeg kle meg ut som politi på årets halloween! Folk kan si hva de vil, men man MÅ jo ikke se ut som en zombie selv om det er halloween. Eller hva?  Politikostyme HER

 

Og tenk å være Fiona fra Shrek? Superkult Kostymet finner dere HER

 

Neytiri fra Avatar er også en av mine favoritter! Dere finner det HER!

Og tenk å være Elsa på Halloween da! Så kan man matche mini og være Elsa hele familien! Lurer faktisk på om jeg skal bestille meg dette til Emmas fireårsdag i september, ettersom hun skal ha Frost tema og ønsker at alle skal kle seg ut som Elsaer! Haha. 

Voksen Elsakostyme HER / Elsakostyme barn HER

Og en litt skummel da! ZombieAlice var jo utrolig kul, og kanskje hakket mer Halloween’ish enn overnevnte kostymer. Kostymet finner dere HER

 

Hva skal dere være på årets morsomste utkledningsdag?

6 kommentarer
    1. Politiantrekket er ikke passende under en familie Halloween-feiring!!:/ Men, du skal tydeligvis være sexy og bjuda på uansett 🙁

    2. Så utrolig fint tips, det skal jeg teste ut, Er det virkelig halloween snart 😀 selvfølgelig kom det en negativ kommentar på hva Rannvei skal ha på seg. har du virkelig noe med det. ?? hva vett du hva hun skal på halloween. hva er passende under familie halloween daa? trur ikke barna blir traumatisert av en mamma i sexy halloween kostyme ??

    3. Det politikostymet var horete syns jeg. Blir ekstra tacky siden du har så store pupper. Hadde funka om det ikke var så utringet da, men både utringing og kort skjørt samtidig blir bare tacky og slutty. Passer ikke å kle seg så horete når man har barn! Sier ikke det for å være slem, men tenk på barna dine. Jeg hadde blitt dritflau om min mor kledde seg sånn på Halloween da jeg var liten ihvertfall.
      Ellers takk for tips om adrecord. 🙂 skal sjekkes ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg