Helt alene

Det skjer ca aldri at jeg og Sienna er alene hjemme en hel helg. Men når det skjer, så er det faktisk ubeskrivelig tomt her hjemme. Jeg er så vant med full fart hele tiden, at jeg blir litt sånn… hva skal vi gjøre nå?

Neida. Vi har koset oss masse! Det er utrolig tilfredstillende å ha tiden til å gi all oppmerksomhet til ett barn, og jeg føler vi har brukt tiden veldig godt ❤ I går var vi på Østfoldbadet i Askim med storesøster, en utrolig fin dag for små og store!

Bare fordi jeg bare må påpeke det! Vi har vært her noen ganger nå, og by far så er dette det beste badelandet i mils omkrets! Vi er også velsig fornøyd med Råholt bad, litt kortere å kjøre, men mindre fasiliteter, og veldig ofte uanmeldt stengt. Men, bi hadde en super dag i går! I dag har ji bare tatt det rolig hjemme i nabolaget med kattemus. Også en veldig fin dag!

Nå ser vi fram til barnehagen imorgen. Jeg skal ikke si det for sikkert, men jeg tror Sienna gleder seg! Blogges! 

9 kommentarer
    1. Hamar badeland skal visstnok være fantastisk fint. Det er jo et stykke dit, men i følge venninnen min verdt det

    2. Så koselig innlegg, Ranvei 🙂
      Nydelig familie du har. Glade og lykkelige barn som får oppleve så mye fint. Du gjør en kjempejobb 😀 stor klem med ønske om en fin uke for deg og barna :-*

    3. Kan tipse om ankerskogen badeland i Hamar. Kjempe fint badeland, med egen familie del, så utrolig fint! Vi bor ved gardermoen og brukte litt under en time dit. Jeg syntes det er enda bedre enn Askim med min 2 åring i hvertfall 🙂

    4. herlige bilder 🙂 koselig og være på tur 🙂 vet det er et stykke,men har et veldig fint badeland i sarpsborg også,som er mer beregnet på småbarn også

    5. Du vet at sjokomelk inneholder kumelk, ikke sant? Noe du skriver i et nyere innlegg at du ikke vil gi barna dine 😉

    6. Synes Østfoldbadet er det verste badelandet jeg har vært på. Matserveringen er helt oppå bassengene, slik at man tråkker oppi mat og grillkrydder, før man drar det med seg i vannet 😖 I tillegg er det trangt der, og garderobene veldig utdatert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg