Eventyret har startet!

Når jeg satt der i kunstgresset, kjente jeg alle minnene som kom tilbake. Skikkelig gode minner, om jeg får presisere. Fra min egen tid der. Jeg hadde mange fine år med fotball i min egen barndom og ungdomstid, og nå er det Nathaniels tur. Hvor sykt er ikke det? Helt sykt. Og så utrolig spennende. Eventyret startet i går, og jeg er helt sikker på at han kommer til å elske det, om han går i sin mors fotspor. Jeg holdt på i mange, mange år før det var slutt, men ikke fordi jeg ikke var interesert lengre. Vi flyttet til utlandet, og det tok en naturlig slutt. Jeg elsker fortsatt å spille fotball, så nå skal vi virkelig kose oss vi to! 

Han var så flink, og jeg og Sienna sto å heiet på han hele veien. Det var en veldig fornøyd gutt etter treningen! Allerede til helgen skal han spille sin første cup, i Hakadal. Det gledes det stort til! Hele tre fotballkamper skal han spille, og jeg kan ikke vente med å være fotballmammasupporter! Jeg er nemlig helt rå til å heie! 

Det merkes mer og mer at livet framover kommer til å være hektisk nok. Emma har sin første ballett-time på lørdag, som jeg ikke kan delta med henne på fordi jeg må være med Nathaniel på fotballcup. Og det synes jeg jo er litt trist, men man kan jo som kjent desverre ikke dele seg i to, selv om jeg i denne anledning gjerne skulle ønske det. 

Nå er det natta her! Matpakker for skole og barnehage er lagt i kjøleskapet, og fine outfits er lagt fram. I morgen venter nok en spennende dag! Sienna er ikke heeelt fornøyd med den nye hverdagen enda, og skulle nok helst ønsket å være hjemme med meg. Nathaniel stortrives med skole og lekser så langt, blitt så stor og flink!

/ Følg meg på Instagram HER! Snap: Rannveigheit

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Er litt rart med de som står og heier på sine egne barn på trening (og kamp).. men medt trening! Hei på alle :p vi får ikke rope enkelt navn..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg