En strålende helg!

Denne helgen har bare rast avgårde, men sosiale har vi i alle fall fått være. Det er viktig å ta vare på vennskap, og i og med at det ikke er så mye tid til slikt i hverdagen, så må man bruke helgene til det.

I går hadde vi en helt super dag sammen med min gode venninne Katrine (hun som jeg glemte navnefesten til forrige helg forresten) og jeg kan herved bekrefte at hun ikke hater meg eller synes jeg er en forferdelif person altså. Alle barna koste seg glugg sammen, og vi tok lunsjen på Mirabel her i Lillestrøm ❤

Prøvd en del ny mat denne helgen, og jeg må ærlig innrømme at jeg ELSKER å eksperimentere innen vegansk/plantebasert matlaging. Det gir meg så mye, samtidig som jeg vet at ingen dyr måtte dø for den maten vi spiser. Jeg lager et eget innlegg med et par oppskrifter fra helgen etter dette innlegget, så følg med!

I dag har vi hatt besøk av en god kompis av Nath, som går i hans paralellklasse. De ble kjent lenge før skolestart, og leker veldig fint sammen. Veldig koselig med besøk av kompisen til Nath og hans familie i dag, og en ganske rolig helg til tross, så tror jeg barna var relativt slitne når de sovnet i kveld. En strålende helg med to av mine tre favorittpersoner her i verden ❤ Fine, fine fine barna mine!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg