Gratulerer med dagen, verdens fineste Emma! Angelica

I dag har vi som nevnt vært på fotballtrening. En og en halv time ute i regnet, en og en halv time fotballsupporter. Veldig gøy å se på storebror spille fotball, men ikke fullt så gøy å avverge minstefrøken fra å løpe inn på banen i en og en halv time. Så vi tok oss en ventevaffel i pissregnet, og vipps var en og en halv time gått, som det pleier å gjøre. Nå er det forresten blitt utrolig kaldt på kveldene og nettene, og det merker jeg godt i det ekstremt dårlig isolerte huset vårt. Husker strømregningene fra i vinter lå på rundt 3-4 k. Det ser jeg ikke akkurat fram til. Det verste jeg vet om er kulde, så nå sitter jeg her med varmeflaske på føttene, haha!

Over til noe helt annet, noe helt fantastisk! Vet dere hvilken dag det er i morgen? Det er Emmas fireårsdag. Fire år har gått siden denne fine, snille, energiske og tvers gjennom gode jenta mi så verden for aller første gang. Fire år, dere! Det er faktisk en god del, og jeg kan nesten ikke fatte og begripe at hun er blitt så stor. På selve bursdagen sin er hun hos pappaen, men på fredag kommer hun hjem, og da blir det full fest med både familie og alle våre nærmeste venner, samt de nærmeste vennene fra barnehagen hun gikk på i sine tre første barnehageår. For anledningen skal min snille og gode venninne Annekari hjelpe meg med kakebaking, noe jeg ser veldig fram til, haha! Jeg synes det er utrolig gøy å lage fine kaker, men jeg skal ikke skyte på meg å være så veldig flink. Legger med noen fine bilder fra fjorårets feiring!

Neste uke blir det feiring med barna i barnehagen, fullt hus! Gratulerer med dagen til verdens fineste Emma, du er elsket og så godt likt av så mange rundt deg♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg