Stille før stormen

Det går litt fort i svingene her for tiden, og mye jobb bak bloggen som ingen av dere kan se. Det er en del av det å holde denne bloggen vedlike, det. Og så er jeg litt sånn merkelig sammenskrudd, at jeg trenger tid til å tenke for å skrive gode blogginnlegg.

Og helt ærlig, nå for tiden føler jeg det er så mye at jeg knapt kan høre mine egne tanker.Vi er i en ganske ny livssituasjon, som innebærer ekstremt mye oppfølging for å maksimere læringen. Det kommer ikke gratis desverre! Jeg føler meg direkte uinspirert og lite kreativ, og det kommer jo tilsyne på bloggen som dere ser, haha! Det er mye som skjer her for tiden likevel, selv om det er litt stille fra disse kanter om dagen. Mange spennende samarbeid i vente. I morgen får vi faktisk vår første veganske matkasse på døren, noe som jeg gleder meg stort til å vise dere alle! Jeg gleder meg enormt til en enklere hverdag, og til å lage god, vegansk mat fra bunnen av på en enklere måte, og uten å måtte tenke på ingredienser. Hvor smart er vel ikke det? 

Dagene og ukene fyker unna her. I dag var det plutselig mandag igjen. Nathaniel skulle egentlig til tannlegen for sjekk før skolen, men tannlegen var syk så det ble det ikke noe av. Etter ukas første og helt klart kjappeste middag var det rett på fotballtrening. Denne gangen var vi heldigvis ekstremt heldige med været. Vanligvis betyr fotballtreningen èn og en halv times venting ute i regnet for meg og resten av flokken, minus Kattemus, som får være hjemme.  Han(hun) går det forrresten utrolig bra med, still going strong. Innser at jeg har postet uvanlig lite bilder av han/hun, men de av dere som følger meg på snap har hvertfall fått et lite glimt av Kattemusen vår ♥

4 kommentarer

Siste innlegg