Få den glatteste barberingen med Shai! + Benytt rabattkode og få med gratis HappyFeet

Da er det veldig straks hentetid for mine søte små, som jeg gleder meg! Og i dag har vi, som vi har hver eneste mandag ettermiddag, opplegg på ettermiddagen. Da er det nemlig fotballtrening på agendaen, og èn og en halv time med løping ute på den lokale fotballarenaen med de to andre små som ikke har trening. 

Annonse

Vi lever en ganske hektisk hverdag, tro det eller ei! Men i en hektisk hverdag, er det viktig å ta vare på seg selv. Trene, spise sunt og stjele litt ekstra tid til egenpleie. Nyshavede legger er virkelig undervurdert, og det er virkelig stor kvalitetsforskjell på barberhøvler der ute. Det er viktig å finne en du føler gir en glatt og smooth barbering, og jeg har virkelig funnet min favoritt akkurat der.

Om man velger rett, kan du unngå f.eks rifter, og ujevn barbering. For selv om det snart er vinter, og ingen ser leggene dine, føler du deg jo så utrolig mye bedre etterpå. Nylig fikk jeg en Shaibox  rett i postkassen. Lettvint og greit. Og jeg er så fornøyd med hva som kom med i pakken! Enda var det gratis, noe som jo selvfølgelig er enda bedre! 

Det medfølger:

– En Shai barberhøvel

-To ekstra barberblader

-En Wash and Shave gel

– En kjempesøt, rosa toalettmappe

I tillegg, så har jeg vært så heldig å få dele ut en rabattkode til dere, som ikke bare gir dere gratis Shaipakke (verdi 400,-) men om dere benytter dere av rabattkoden får dere også med to gratis HappyFeet fotsokker, som i tillegg til leggene dine etter barbering, vil etterlate også føttene dine silkeglatte ca fem dager etter bruk, da døde hudceller vil begynne å falle av. Du betaler kun porto, som kommer på 49 kr! 

Om du er fornøyd og ønsker å fortsette med Shaipakkene, noe jeg for min del absolutt kommer til å gjøre, vil du kunne ha et løpende abonnement slik at du slipper å tenke på å kjøpe inn nye barberblader, shavegel osv.

Benytt rabattkode “RANVEI” og trykk på denne linken for å bestille din gratis Shaipakke + medfølgende HappyFeet!

 

3 kommentarer
    1. Hei.Jeg bare lurer på om du er fornøyd med maten i den grønne matekassen? Jeg har bestilt matkasse nå men er litt skeptisk.Blir spennede .Var rettene i kassen gode`?

    2. Litt dumt at du slettet min kommentar som jeg la ut tidligere. Den gikk ikke ut på å trekke deg ned på noen negativ måte og handlet kun om min personlige erfaring og mening om denne barberhøvelen og bedriften bak den.
      Noen må kunne komme med sin personlige erfaring angående ett produkt du reklamere om uten at du sletter kommentaren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg