Din gamle kjerring

Vi alle kommer dit før eller siden. Jeg kom nok dit litt raskere enn majoriteten av befolkningen, tatt min unge alder i betraktning, sammen med min livsituasjon som alenemor til tre. Ja, jeg innser det, jeg ser det selv… jeg har fått rynker!

Det er trist, men sant. Men, jeg er ikke en som bare sitter å ser på nederlag og ikke gjør noe med det. Snart skal jeg nemlig ta botox, og jeg gleder meg enormt til å bli kvitt det som gjør at jeg ser gammel ut, når jeg jo faktisk ikke er det. Jeg regner med at jeg over gjennomsnittet bekymret og stresset sånn jevnt over, sammen med at jeg er dårlig til å spise, og sover mindre enn gjennomsnittet. Oppskrift på rynker! Ikke hjelper det heller at Nathaniel kommer hjem fra skolen og ut kommer det en rekke gloser jeg aldri i mitt liv har hørt han si før, der i blant “din gamle kjerring” (bare for å ha det sagt, sånt slår vi hardt ned på her i huset!) Jeg prøver likevel å fortelle han at jeg strengt tatt ikke er en gammel kjerring, men tvert i mot ganske ung til å være moren hans, selv om det uansett selvsagt ikke er lov til å kalle noen dette uansett hvor ung eller gammel de er. 

i dag har vi koset oss masse på Leos lekeland med alle tre barna. En dag full av fart og spenning, både for mor og barna. Veldig gøy! Ekstra bra var det jo at vi fikk et exclusive møte med Leo løve. Til kvelds spiste vi grove vafler, og så på NRK super. Veldig vellykket dag med to av tre søte små skatter ♥

 

 

 

11 kommentarer
    1. E eldre enn dæ, og gleder mæ til å få rynker 😅 Liker tanken på at man eldes med skjønnhet❤️ E en del av livet😉

    2. Nederlag når man er i en alder av 24 – ja, det skjønner jeg. Seriøst folkens, våkn opp a! Hun sier ikke at rykner i en alder av 40 + er stygt osv, men i en alder av 24!!!

    3. Kan du skrive et innlegg om dine tanker etter aborten? Og hvordan du kommer deg videre ? Jeg tok abort for 3 år siden og sliter fortsatt 🙁 med utrolig dårlig samvittighet ovenfor fosteret som var mitt barn på lik linje som de to andre barna jeg har.. eller hvordan ser du på d? Tenker at et sånt innlegg kan være til hjelp for mange. klem

    4. Nei,nei,nei……ikke ta botox! Vær så snill. Vent ihvertfall 20 år før du gjør det😉eller aldri. Du er ung og pen..trenger ikke nervegift i ansiktet. Bruk heller de pengene på noe annet gøy. Spis godt, få i deg sunt fett og oljet…det hjelper på å holde huden myk, sov mer og stress mindre☺

    5. Dropp for guds skyld solarium, ellers vil du se ut som en rosin før fylte 40. Og det kan ikke engang botox fikse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg