Vinner av en XPLORA smartklokke er… + rabattkode til dere andre!

Her går det relativt i ett om dagen. Det har vært høstferie, og barna har vært hjemme denne uken slik at de også kan lade batteriene litt ♥ Men, jeg kjenner det i kroppen, for å si det sånn! Å være alene med tre barn er litt av en kabal, det kan jeg fortelle dere alle sammen. Litt krangling og knuffing de to største imellom til tross – vi har koset oss masse denne uken. I dag var vi på Karsten og Petra event i Oslo med Nathaniels venninne og hennes familie. Veldig koselig! På ettermiddagen fikk vi vært enda litt mer sosiale, da vi fikk besøk av nabogutten og hans familie. Og det sosiale stopper ikke der, i morgen skal vi nemlig i barnebursdag i Sarpsborg. Uken har gått fort, men samtidig er dagene lange med alle barna hjemme, og ja, man blir sliten. Trenger jeg å si at jeg gleder meg ørlite til barnehage og skole på mandag? Haha.

Annonse

Som jeg nevnte for dere, er det på tide å trekke vinner i XPLORA giveawayen jeg kjørte i gang forrige uke. Jeg er så utrolig fornøyd med mine, og jeg gleder meg virkelig til å dele ut en slik smartklokke til en av dere herlige følgere! Vinneren har jeg trukket via et tilfeldig nummer, og denne gangen ble vinneren Martine, som kommentar nr.76! Ta kontakt med meg  🙂

Man kan jo ikke alltid vinne, og jeg vinner noe som helst, så det vet jeg alt om, haha! Men – til dere andre som ikke vant,har jeg et annet, utrolig bra tilbud! Nå kan dere faktisk få  1 mnd GRATIS og fri bruk ved kjøp av XPLORAsmartklokken, når dere bruker min personlige rabattkode. Dere vil ikke gå glipp av dette tilbudet altså! 

Ved bruk av rabattkode “ENMND” får dere nemlig første måneden som abonnent hos XPLORA helt gratis! (ordinær pris pr/mnd er 99kr) 

Jeg setter uendelig pris på denne klokken, og dens egenskaper. Den er så utrolig letthåndterlig for barn, og det gir meg som mor en helt unik kontroll over hva barna mine holder på med når de ikke er hjemme, samt at det forenkler hverdagen noe voldsomt. 

La meg dra et lite scenario tatt fra virkeligheten på det: Barnet har dratt ut for å leke på den lokale lekeplassen. Du har sagt at hen må være hjemme innen en viss tid, for da skal dere spise middag. Men barn er jo ikke eksperter på klokkeslett, det vet vi jo som foreldre, alle og enhver. Så det ender kanskje med at du selv må ut å lokalisere barnet. Med denne klokken, kan man rett og slett bare ringe og formidle at det er middagstid, og du trenger ikke forlate kjøkkenet engang. 

Størstemann er en del rundt i nabolaget og sykler, samt at han gjerne drar en tur på besøk til en av vennene i nabolaget. XPLORA appen lar meg enkelt og til en hver tid være informert om nøyaktig hvor han befinner seg. Dette setter jeg utrolig stor pris på, da det gir meg en helt unik trygghetsfølelse. 

 

4 kommentarer
    1. Er så enig.! Vi har kjøpt en explora til jenta våres, hun har blitt mye tryggere ute når hun skal besøke venner og vi trenger ikke hele tiden følge over alt. Helt super klokke.!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg