Daniel Wellington – den perfekte gave til noen du er glad i!

Hei alle sammen! Denne helgen har gått i ett føler jeg. Helgen fikk en aldri så liten pangstart på fredags ettermiddag med Frozen barnehagebursdag for Emma og omtrent hele hennes gruppe i barnehagen. Alt gikk strålende for seg, og frøkna selv var storfornøyd med dagen, og ikke minst den fine Elsakaka jeg baka til henne. Bilder kommer senere! Ellers har vi hatt en superkoselig helg med bestemoren av alle bestemødre på besøk – nemlig min kjære mamma! Som jeg virkelig skulle ønske vi kunne hatt henne her hele tiden.

Annonse

Jeg synes det er over gjennomsnittet viktig å sette pris på mammaen sin, så i den anledning ga jeg henne en pakke med en nydelig ullcardigan, litt spaprodukter, og ikke minst, en klokke fra den nyeste kolleksjonen til Daniel WellingtonClassic Petite Ashfield. Jeg er stormforelsket i alle Daniel Wellingtons kolleksjoner, og den siste er intet unntak. De setter prikken over I’en til ethvert outfit. Min mamma har også etterhvert blitt veldig glad i disse klokkene, og ble superlykkelig når hun i anledning dette besøket fikk den nyeste kolleksjonen. 

Alle klokkene til Daniel Wellington kommer i lekre og delikate klokkebokser, som man kan bruke til å oppbevare disse herlighetene i! Classic Petite Ashfield er de to klokkene som ligger øverst, og dere finner kolleksjonen HER

Jeg er også så heldig at jeg får dele ut en unik rabattkode til mine følgere og lesere, som gir dere ytterligere 15% rabatt på absolutt alle kolleksjoner hos Daniel Wellington ved bruk av rabattkode RANNVEIG!

Dere finner absolutt alt dere trenger av accesories og alle kolleksjoner, samt info om de forskjellige kolleksjonene hos www.danielwellington.com 

Min absolutte favorittklokke, og perfekt til deg selv, og perfekt som gave til noen du setter litt ekstra pris på, uten å blakke deg helt, da de også har gratis frakt i hele verden. Noe å sjekke ut ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg