Jeg kan nesten ikke vente..

Dere vet, den tiden av året. Vi går bare rundt å venter på det som skal skje. Det kribler i hele kroppen, helt ut til ytterste fingerspiss. Jeg elsker rett og slett jul, og nå er den snart her. I mitt hode er det allerede jul, da jeg i disse tider er i full gang med å organisere julekalender til dere lesere. Det kommer til å bli trekning av kalenderluke til dere hver eneste dag i desember. Det blir så utrolig bra! 

Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har alltid elsket jul. Jeg har så mange fine følelser knyttet til det. To av mine skatter er jo desemberbarn, så tror nok at det kan ta mye av skylden for det.  Desember er en måned knyttet til så mye spenning og undring, rett og slett helt fantastisk! Nå er desember også en ganske dyr måned for min del, av overnevnte årsaker. Alle gaver som skal kjøpes inn, ikke bare til jul, men til TO bursdagsbarn. All organisering av bursdager. Det er rett og slett mye som skal planlegges og organiseres. Men, jeg gleder meg, og om ikke så lenge tipper jeg nok at juletreet er på plass her i huset. Det blir spennende! Jeg er rett og slett litt sånn at jeg liker å ha tusen baller i lufta på en gang. Det er bare sånn jeg alltid har vært! Får håpe vi klarer å lande alle sammen på en pen måte. 

Ha en strålende dag alle sammen! 

 

7 kommentarer
    1. Du kommenterte i forrige innlegg at vegetarianere kan bruke pels? Det henger vel ikke på greip. Dyret dør jo for at du skal ta det på deg.

    2. Hvor mye koster hver gave-kalender i desember og hvor mye gir du i bursdagsgave og julegave til ungene. Sånn cirka? Setter du av penger hver måned til desember? Får Siennea dyrere gaver av deg, siden dem andre sikkert får av faren sin?

    3. desember helt helt klart den fineste tiden på året <3 så varm, forventinger, glade barn 🙂 håper bare på snø i år <3

    4. Alle fra Lindesnes til Bjerkvik i Nordland kan virkelig se langt etter en hvit snøfullt jul. Ingen Snø jul i Sør Fra Lindesnes til Bjerkvik i Nordland.

    5. Til den jakka du bytta pelsen på, hvor kjøpte du sen pelsen eller vêr du om lignende steder der de selger sånn pels

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg