I kaos og kjærlighet

Da var det helg dere! Vi har hatt en uke som man trygt kan konstatere at har vært preget av en god del sykdom. Jeg selv har vært syk, og hadde i begynnelsen av denne uken en ikke-eksisterende stemme (forresten, prøv det når du konstant må snakke med barna dine) To av dagene har jeg hatt Sienna hjemme fra barnehagen på grunn av influensa og øyebetennelse.Men nå ser det ut til at ting roer seg. Håper jeg!  I dag henter jeg alle mine skattifnatter hjem, og som jeg gleder meg! Emma skal riktignok bare være her til neste onsdag i stedet for neste fredag, for da hun reiser til Danmark med sin pappa. Men – fram til da, skal vi nyte god, gammeldags kvalitetstid (og kaostid) .og gjett hva? Vi skal spise kinderegg i dag! 

Helgen er allerede fullbooket – imorgen skal vi være med min gode venninne Annekari og hennes tre søte små, og søndag er det håndballturnering for Nathaniel, som da vil si at vi kommer til å henge i idrettshallen stort sett hele formiddagen. Jeg gleder meg masse til å se, det er nemlig hans førte håndballturnering! Det er en første gang for alt, og førsteganger er jo alltid litt ekstra spennende! 

Topp  New Yorker | Bukse New Yorker | Jakke Duva | Lommebok Stella Mccartney |  Klokke og charm Daniel Wellington HER

16 kommentarer

Siste innlegg