Det gjør meg så lykkelig

For en dag! Jeg, eller vi, har hatt en så fin dag i dag. Denne søndagen har rett og slett vært helt perfekt! Vi ble invitert på sen lunsj på Ås, hvor vi har familie, og min kjære mamma, hennes mann, og søsteren min, blant annet, var også der. Hva skal jeg si? Det gjør meg rett og slett lykkelig!

Jeg kan ikke komme på noe annet som betyr mer for meg enn å tilbringe tid med familien. Jeg føler meg ofte ganske alene, til tross for at jeg jo aldri er alene. Men det er virkelig helt fantastisk å ha familien sin rundt seg. Jeg sitter også ofte med følelsen av å glede meg over barna mine, og alt det fantastiske de får til, helt alene. Men, som kjent, gleden blir dobbel når den deles. Nå gleder vi oss masse, masse masse til de kommer til oss for å feire jul om èn måneds tid. Jeg har alltid vært mammadalt, og det tror jeg faktisk man aldri blir for gammel til. 

Fine jentene mine pluss storebror som ikke var med på bildet, ute i det fine været i dag! 

Eika på Ås! For et vakkert sted

 

Det minner meg samtidig på at jeg ærlig må innrømme at juletreet nok snart kommer opp. Jeg kan nesten ikke vente med å få fram all den fine, røde pynten. For ja, det blir så absolutt rød jul her. Det kommer til å bli så bra, og jeg skal selvfølgelig vise dere etterhvert. 

Ha en god natt alle sammen 

 

6 kommentarer
    1. Koffer sir du at du aldri har fri ? Bare de siste måndan har du hatt to Helge ? Æ skjønne du mene at du sjeldent har fri, men vær gang sir du aldri å d e løgn…

    2. Lillian.
      Min lillesøster spiser heller ikke kjøtt, derfor blir det servert fisk til henne i jula (som jeg igjen ikke spiser grunnet kronisk allergi)
      Det finnes også julematkasse for vegetarianer, som kommer med fine retter til de som ikke spiser kjøtt, egg, melk Evt fisk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg