Julete outfits – Inspo

Annonselenker

Hei alle sammen! Håper alle har det bra denne fine onsdags morgenen. Her har det vært, og er, som alltid, full fart. Og ekstra mye er det å tenke på nå som desember sniker seg inn på tampen av uken. Desember dere, herregud! Bare for å ha sagt det, sånn i tilfelle jeg ikke har nevnt det før. Jeg ELSKER Desember! Bursdager, jul, bursdager, nyttår og så videre. Og med julen, så følger julebordsesong for de aller fleste av oss. En sesong full av festlige anledninger, som krever sine outfits. Jeg personlig skal nok ikke delta på så veldig mange festlige lag av ganske åpenbare årsaker, men det er jo likevel mange andre som skal! 

Åh, denne kjolen er virkelig så nydelig,virkelig en av mine favoritter. Passer perfekt til sofistikert julefeiring med familien, som jeg jo absolutt skal ha. Denne fine kjolen blir nok dette årets julaftens outfit. Dere finner den HER! (PS, denne er allerede utsolgt i noen farger, så her må dere være raske!)

//Fluffy jakke liknende HER // Skjørt liknende HER // Topp liknende HER eller HER // Verdens fineste klokke HER

 

//Glitterkjole med spaghettistropper HER  // Lårhøye boots HER //Vest i fake fur liknende HER. Dette hadde jeg på meg da jeg var ute forrige helg, elsker kjolen og bootsene!

//Paljettkjole går virkelig aldri av moten. Det er perfekt for denne glitrende sesongen vi befinner oss i – liknende finner dere HER

34 kommentarer
    1. Jeg ville nok ikke hatt på meg noen av de kjolene hverken på jobbjulebord, familiefeiring eller «sofistikerte» julebord. Men på hallik og horefest kanskje… Skjønner ikke hvorfor man må vise frem det meste av kroppen sin til alle og enhver.

    2. herregud nå må dere gi dere. noen går kled sånn å andre ikke. man skal respektere alle uansett klestil

    3. Må innrømme at et par av kjolene var litt i korteste laget😅 også er jeg litt skuffa over bruken av pels. Veganere bruker ikke pels.

    4. Mus i kant kjoler er ikke pent på voksne folk (Eller de som tror de er voksne). Du ser bare billig ut, og er bare ute etter å by deg fram i de antrekket der. Når kommer nummer 4?

    5. Vakre kjoler på en vakker kropp,, alt annet er misunnelse☺️Hvilken Bh bruker du? Sliter ned å finne noe som holder de på plass uten stropper

    6. Ikke missunelig i det hele tatt. Toppen og skjørtet var fint på Rannvei. Men de andre var veldig korte. Rannvei har jo fin kropp, ingen tvil det.

    7. 1 kjole var også fin. Fortsatt ikke missunelig. Men den med splitt opp mot m…. var litt for drøy.. hehe.

    8. Hvor finner jeg vesten? Klikket på linken, men fikk opp en pelsjakke😊 er veldig interessert i å kjøpe vesten!

    9. Jeg likte dette innlegget. Det får meg i julestemning å lese sånt, at folk gleder seg. Jeg gleder meg til å se bilder etter du har pynta huset 🙂 Om du skal ha et sånt innlegg da.. Hadde jeg hatt den kroppen jeg ønsker meg, så hadde jeg kledd meg i akkurat hva jeg hadde hatt lyst til. Så bare kle deg som du vil 🙂 Noen vil like det, og andre ikke, men det viktigste er at du liker det selv!

    10. Med barn å løpe etter på julaften og på familejulemiddager lurer jeg veldig på hvorfor du velger sånne kjoler? Jeg har 3 småbarn selv, og har de siste årene gått for lang kjole så jeg slipper å tenke på å gjemme trusa hver gang jeg skal sette meg ned på gulvet med ungene, sette meg på huk, eller andre ting. Synes familien min skal få slippe å se trusa og kanskje et lite hint av en mus på innsiden av trusekanten.
      Tenkt over det?

    11. veldig flotte bilder av deg, du stålet ranvei😊det er ikke mange 3barns mødre som ser bedre ut enn deg, ønsker deg en hyggelig og fin adventstid ❤

    12. Hei Ranvei ☺️ Har fulgt bloggen din i mange år og æ like dæ! Du er ei stødig mamma med bein i nesa, beundrer deg for all jobben du legger ned for dine barn hver eneste dag ❤️
      Du har mange fine bilder som illustrerer hverdagen til deg og dine søte små på bloggen, og fine outfits-bilder.
      Noen ganger når du har reklamebilder ute så er etterbehandlinga av bildene skremmende dårlig og jeg lurer på om andre da etterbehandler bildene for deg? Ellers virker det som du har god kontroll på det og har aldri lagt merke til noe negativt.
      Klem til deg fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg