Verdens fineste luciaprinsesse fyller år!

I kveld er det akkurat to år siden vår kjære Sienna Lucia Charlotte kom til verden, i rakettfart! Sent på kvelden, luciadagen for to år siden. Tenk det. Det er helt utrolig hvor vanvittig fort disse to årene har gått. Fra bitteliten baby, til den flotte, alltid blide, og utstrålende jenta hun er i dag. For en fin jente jeg er så heldig å tilbringe hver eneste dag sammen med. 

Dagen startet med bursdagskake med lys, bursdagsgave, og bursdagssang på sengen, fremført av mams og storebror. Det var en trøtt liten frøken som blåste ut sine to lys helt selv, og som åpnet bursdagsgaven sin! En trøtt frøken som spiste sjokoladekake med kakekonfetti og krem på til frokost. Tenk at denne lille, men så fantastiske frøkna, i dag starter på sitt andre år her i livet. Nye eventyr står for døren, hele verden står for hennes føtter. Jeg føler meg så heldig som får lov til å være mamma til en sånn nydelig solstråle. Hipp hipp hurra for Sienna Lucia Charlotte, min kjære, dyrebare datter, som er så høyt elsket av absolutt alle rundt seg! Gratulerer med TO ÅR lille skattifnatt ♥

10 kommentarer
    1. «Tenk at denne lille, men så fantastiske frøkna, i dag starter på sitt andre år her i livet.»
      Feil 🙂 Hun starter på sitt tredje år!

    2. Gratulerer så mye med dagen til en nydelig jente, Sienna 🙂 🙂 🙂
      :0)
      Hurra, hurra for deg :0)
      :0) :0)

    3. Hun starter på sitt 3.år, første året var fra 0-1 og 2.året fra 1-2, og nå det 3.året fra 2-3…

    4. Og det var det store, fantastiske bursdagsinnlegget som du aldri lager til Emma, bare favorittungen Sinna.

    5. Uff, ser jeg klarte å ta ett screenshoot av når du lå i solariumet… jeg skulle ta screen av videoen som kom etter!!! 😫😫 Altså av der du får en behandling.. herreguuud så flaut av meg 😫

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg