Hver dag er en fest

Det har blitt mye fest og moro den siste tiden. Nå kjenner jeg at jeg må¨roe litt ned. Så mye at jeg til tider ikke henger helt med. Jeg snakker selvfølgelig ikke om “voksenfester”, men happenings og arrangementer med mine tre små håpefulle. I går var vi i lille Elisa, datteren til min gode venninne Ingvild, og Siennas BFF, sin bursdag, og i dag feiret vi Sienna og Nathaniel sammen med gode venner og familie. De er blitt, og blir i dag, henholdsvis to og seks år. Tenk at jeg har TO desemberbarn 

video:25569245_1729993353742680_2280965128411152384_n

I morgen starter dagen nøyaktig slik den gjorde på Sienna sin bursdag. Med kake, sang og gave. Noe han gleder seg enormt til, haha! Det er stas å ha bursdag, og dette har han lengter etter så lenge. Endelig seks år! For imorgen kveld, er det faktisk nøyaktig seks år siden min lille godklump, verdens beste storebror og mannen i jentefamilien, så verden for aller første gang. Så lenge siden, men likevel så kort siden.  Tenkte kanskje å prøve på å legge ut et lite minneinnlegg og se om jeg finner noen gamle bilder fra tiden da han var nyfødt, imorgen. 

Men – nå er det natta! Jentene har nissefest i barnehagen imorgen, og skal kles ut som nisser. Storebror har juleavslutning på skolen imorgen ettermiddag. Hver dag er en fest, si! I alle fall når vi befinner oss i desember.


Vinner av siste Lillelamgiveaway ble forresten Elisabeth Midttveit, jeg har bare ikke rukket å annonsere det på bloggen da det virkelig har gått i ett her! Ønsker dere alle en god natt ♥

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg