En fantastisk romjul og et godt nytt år

De siste dagene har virkelig bare sust avgårde. I går fikk jeg lille frøken snusk hjem igjen, etter tre dager barnefri. Og i og med at det er/var jul og sånn, er det ikke til å legge skjul på at det har blitt en del festligheter. Lit for mye, spør du meg. Men – jeg har hatt det supergøy! Etter å ha levert Sienna på fredag, kjørte jeg til Fredrikstad for å være med en god barndomsvenninne av meg. På lørdag var jeg også med venner, og nyttårsfest på nyttårsaften. Så altså ingen umiddebar mangel på sosialisering denne helgen. 

Jeg har også klart å pådra meg feber og halsvondt, og forstuet albue og masse blåmerker etter å ha fat på isen. Nå skal det bli godt å få alle sammen hjem igjen altså! Er morsomt med fest, men jeg trives aller best med mine skatter hjemme, Senere skal vi hente Nathaniel på Gardermoen og Emma hos pappaen sin, og så ser vi fram til en litt bedre start på året enn det jeg har hatt foreløpig. Haha! Skal montere TV på rommet til størstemann før vi henter han, slik at han kan ha den nye playstation 4’en sin der. 

Håper dere alle hadde en strålende nyttårsfeiring, det hadde i alle fall jeg (tross syk og forstuet albue og vondt i hele kroppen) Bilder kommer senere! Blogges ♥

9 kommentarer
    1. Hei Ranvei. Godt nyttår til deg! Jeg var en av de heldige som vant gavekort hos Lillelam i julekalenderen din. Hvordan går jeg fram for å mottat gavekortet? Mvh Elisabeth Midttveit.

    2. Veldig god og inspirende blogg som sikkert treffer mange der ute 🙂 Det er kjempe flott at du tørr å være så åpen og ærlig om livet ditt! Stå på!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg