Bilen min er ødelagt

Men det er heldigvis fiksbart! Og ødelagt var vel kanskje å ta litt vel hardt i, det var bare frontdekkene mine jeg måtte bytte ut. Så det gjorde jeg i dag, og ble dermed fotgjenger et par timers tid.

Ellers har jeg bare koset meg hjemme med jentene, og Emmas pappa tok Nathaniel med på fotballtreningen i dag. Utrolig praktisk for meg må jeg si!

morgen skal jeg til min kjære BFF Ingvild, og deretter fikse på vippene og dyktige Tina på Beautyalle. Det ser vi stort fram til!

Ha en strålende kveld ❤

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg