Jeg er en håndballstjerne!

For en lang, koselig og slitsom dag vi har hatt, i en slags salig blanding. Det tar på å henge i en idrettshall i flerfoldige timer med en lillesøster på slep.

I dag har nemlig størstemann spilt stjernerunden i Loppetassen håndballturnering. Kjempegøy for han, og jeg og lillefrøkna har jammen ikke hatt det så verst heller. Jeg får ordentlig koselige flashbacks til min egen barndom og mine egne idrettsturneringer av å være med Nathaniel på disse. Er jo tross alt ikke så alt for lenge siden jeg selv spilte både håndball og fotball, for ikke å glemme judo, som jeg forresten har grønt belte i! Det hadde nok ingen trodd.

«Jeg er en håndballstjerne» Så stolt av både T-skjorte og medalje!❤

Se så nusselige de er! Og best av alt – de er bare «mine» ❤

For anledningen hadde jeg også laget verdens sunneste smoothie, og oppdaget for anledningen at sellerirot gjør seg bemerkelsesverdig bra i smoothier. Nam! Man får en helt unik, utrolig bra følelse når barna drikker rene grønnsaksvitaminbomben, og de i tillegg roper hurra! 1-0 til meg der altså.

Ellers ble dagen vår avslutter med tidenes kjappeste lagde taco (vi var hjemme etter kl 19..) og godis i skåla!

Og bare for å svare på et spørsmål jeg har sett komme opp mange ganger – smoothiekoppene jeg bruker å sende med de på skole og barnehage (og i dette tilfellet en hel halv dag på håndballturnering) er kjøpt på Clas Ohlsson. Veldig praktiske!

Imorgen skal vi ut på tur med Emma og hennes pappa, i knallværet vi har her om dagen. Fin avslutning på en fin helg. Ha en strålende kveld videre alle sammen! ❤

16 kommentarer
    1. Hvorfor gidder du å bruke tid på “supersunne” smoothier, når de drikker de, og spiser sjokolade samtidig? Kunne heller gitt de kakao/saft, så hadde det ikke sett rart ut..

    2. Hei Rannveig!
      Har aldri lagt igjen en kommentar på bloggen din, men tenkte et var på tide. Blir så utrolig imponert over deg som mamma. Det virker som om barna dine får oppleve så utrolig mye, de får god og sunn mat, og ikke minst masse kjærlighet.
      Stor klem

    3. Er det mulig… Reagere på at de får sjokolade på en lørdag. De får jo i seg smoothien som er sunn. Da gjør det ikke med litt kos ved siden av. Herregud as.

    4. Til siste anonym, hun gjør aldri det. Slenger ut en provoserende påstand/ sammenligning og får trafikk på bloggen.
      Neste innlegg er noe helt nøytralt.
      Dersom det blir mer pes angående tidligere provoserende påstand er leserne “haters”. Sånn har det vært i den tiden jeg har fulgt bloggen litt av og på.

    5. 13.31… Det er bare sånn R er… Når hu ikke klarer å forsvare seg så gir vi faan eller sletter kommentaren din… Og hu som skreiv i ett innlegg her for en liten stund tilbake, at hu er lei av all denne hetsingen… Forgie innlegg sier jo alt om hvorfor hu blir møtt med motstand… Dette blir dessverre ikke noe bedre!

    6. Ja,tenk om hun blir rødhåret❤️Da hadde hun blitt vakker❤️Om det går an å bli vakkrere en hun allerede er!❤️

    7. På snap lager du grove vafler og kaller deg «mom of the year», men hvorfor blir man mom of the year av å bake, men ikke sørge for forsvarlig sikring av barna i bilen? Jeg referer til Sienna i fremovervendt bilstol. Om dere skulle kræsje, er sannsynligheten vanvittig stor for at hun faktisk mister livet. Hun er altfor liten til å sitte i fremovervendt bilstol.

    8. 18:51: Sa jeg at rød hår ikke var pent?
      Jeg spurte bare om S ble rødhåret fordi det ser slik ut på noen av bildene.

    9. så flink du er 🙂 hvorfor reagerer noen på at de for litt lørdagsgodt, herregud, er så mange som er her bare for og klage.
      og om sienna sitter forover eller bakover har vi faktisk ingenting med, og husk det faktisk er lovlig og snu barnet fremover når det er 15mnd, er bare en abefalling det med 4 år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg