Barna mine får sjokoladekake til kveldsmat

Hei og hopp! Her ble det plutselig noen dager mellom forrige innlegg, noe som har sin naturlige forklaring i at jeg rett og slett har hatt en barnefri helg.

Fredagen hadde jeg som tidligere nevnt invitert noen av mine beste venninner på jente/vinkveld, med en påfølgende tur ut OL byen. Hadde jeg visst at jeg skulle bli såpass dårlig denne dagen og de to påfølgende dagene, hadde jeg nok aldri dratt ut, haha. Jeg brukte nemlig resten av helgen og omtrent helt til jentene kom hjem igjen på søndagen, til å ligge i sengen. Men – det er jo heldigvis svært sjeldent jeg tar meg friheten til slike sprell, eller i det hele tatt har muligheten til det, så det er absolutt verdt det likevel!

Jeg har for tiden påskegul ettervekst, og i den forbindelse kom heldigvis BFF og eks-frisør Ingvild til min unnsetning sent fredag kveld. Dessverre var etterveksten min for påskegul for å kunne reddes av en toning, så nå farger jeg håret mitt svart i stedet. Neida.

Fra søndag og til tirsdag har jeg begge jentene hjemme, før Emma reiser på påskeferie med sin pappa. Så det blir med andre ord veldig stille her resten av påsken. Å være med bare ett barn når du er vant med tre, er nesten som barnefri å regne. Men selvfølgelig veldig koselig å kunne rette full oppmerksomhet mot bare én av de av og til.

I dag har vi vært på Sørum gård for å hilse på dyrene og være ute. En veldig koselig dag med to av mine tre favorittpersoner her i verden. De er jo veldig glade i dyr hele gjengen, så det er alltid midt i blinken med bondegård! ❤

Ellers avsluttet vi dagen med å bake brownies, som de, hold dere fast, fikk til kveldsmat. Er tross alt bare påskeferie én gang i året si!

Ønsker dere alle en god natt☺

7 kommentarer
    1. Akkuat det jeg skrev..vær så snill og ikke drikk deg drita, så slepper du å ligge fyllesyk resten av de dyrebare dagene du har barnefri. Jeg hadde såå brukt den tiden med å henge med venner sånn som du 👍 men også kanskje organisert, rydda osv hjemme. Jeg har bare to små..men fy søren så mye klær de vokser ut av, blir ødelagte. Leker som er ødelagte, vokser fra osv. Dette driver kjedelige meg med de få gangene jeg har barnefri 🙈

    2. Det siste bildet av Emma der var bare HERLIG. Sånn skal barn leke. Klatre med håret til alle kanter 😁 Bare nydelig og veldig levende bilde 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg