..

..

11 kommentarer
    1. Hvordan er tilværelsen nå som du har 100% barnefri? Tenker det er godt for deg med litt avlastning 🙂

    2. Nina,
      Rannveig har alltid gjort akkurat hva hun vil, det endrer ikke på det faktum at hun er en blogger som ikke blogger

    3. Hun har vel nok innkomst av penger uten bloggen. Krever sikkert masse 3 barn, skole og barnehage og fritidsaktiviteter. Blir vel enda tøffere tider nå med jobbing innimellom. Grattis med jobb i barnehage som vikar 🙂

    4. Jeg kjenner jeg er glad for at Ranvei ikke blogger så mye, jeg. Det betyr at hun bruker tiden sin på andre, og i mine øyne, viktigere ting. Som barna, f.eks.
      Selv om hun er en blogger kan ingen kreve at hun skal henge i og blogge daglig. Om hun ikke gidder, eller har tid til, å blogge på en hel uke, så er det da ingen som har noe med det. Hvis man liker bloggen kan man jo godt få lov til å si at man savner nye innlegg, og skulle ønske det kom fler, men å slenge spydige kommentarer for manglende blogging er bare latterlig. Hvor ofte hun vil blogge er uansett helt og holdent opp til henne. Jeg er ganske sikker på at hun er fullt klar over at inntektene på bloggen henger nøye sammen med aktivitetsnivået, altså.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg