Livet er mye rart

Jo eldre jeg blir, jo mer forstår jeg at det egentlig ikke finnes noen fasit på hvordan det er meningen at vi skal leve livet vårt. Rettere sagt – for meg finnes det i alle fall ikke en fasit på det. Det er helt klart at det finnes en A4 ramme, som jeg jo åpenbart har skjønt at jeg ikke passer inn i, for lenge siden.

I det siste har det vært litt stille fra disse kanter, sånn sosiale-medier-messing, kanskje sett bort i fra på snapchat, hvor jeg er ganske aktiv uansett.

Men det betyr ikke at det er stille her likevel, for det er det vel heller relativt sjeldent at det er med tanke på at det er fullt opp med gjøremål når man har tre søte små. Jeg har i tillegg fått en god del andre ting å tenke på og ta stilling til den siste tiden, og akkurat her kommer mine tanker om hva som er normalt – og ikke, inn. Livet kan jo være ganske mye forskjellig, og den siste tiden kan jeg vel trygt tørre å påstå at ting ikke har vært helt som de pleier her. Mange tanker rundt hva jeg burde gjøre og ikke. Men jeg velger å følge magefølelsen min, og gjøre det jeg føler er rett. Det gjør meg glad, og jeg føler meg mer lykkelig enn på lenge. Livet smiler!

14 kommentarer
    1. Hvis du har fått deg kjæreste så er det vel fortjent!😄 håper han tar virkelig godt vare på dere!😄
      Har du gjort snappen din privat forresten?

    2. Ikke begynn å bli helt på «jeg må vise meg frem bilder» igjen nå da. Pass bedre på pappaen til S enn det du gjorde med pappaen til E. Gi han oppmerksomhet, ikke søk oppmerksomhet fra andre menn som sist.
      Lykke til, ønsker deg og familien din alt godt.

    3. Dere skjønner at det er Stian eller?! Faren til Sienna..
      Det går fra at han blokker deg fra alle mulige plasser til å date? Veldig spes på bare noen få dager! Blir spennende å se hvor lenge det varer..
      Utifra snapen din ser det jo ut som han har flytta inn allerede..
      Du burde visst bedre, verne om dine barn

    4. Livet blir til underveis 🙂 Man har aldri noen garantier for hvordan ting blir, og så lenge det ikke skader noen andre så tenker jeg at du skal leve slik du vil. Jeg synes du virker som en veldig fin mor og er sikker på at du alltid vil sette ungene først, men det er viktig at det også blir plass til deg! Det er lov å tenke litt på seg selv også 🙂

    5. Ikke for å være kjip eller noe, men virker veldig rart å legge ut bilder av seg selv som ser ut som en «rett etter sex» setting 😬
      Det eneste du oppnår da er å tiltrekke deg alle grisene rundt om kring på nettet.
      Bare gir deg en head up her.

    6. Hei ☺️ Jeg følger deg på snap, eller vil egentlig si fulgte. Plutselig får jeg ikke opp storyen din lengre, og virker som du har blokket meg. Jeg har aldri tatt noe screenshot eller skrever noe til deg, så forstår ikke hvorfor…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg