Vippefin hos dyktige Nadia

Jeg må bare vise dere mine nye vipper! I går var jeg nemlig så heldig å få bli kjent med en utrolig herlig, fin og ikke minst flink dame, dyktige Nadia!

Jeg har lenge gått til andre steder, men jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har møtt noen noen som er så dedikert til sitt arbeid, og som tar seg så god tid til at akkurat du skal bli så fornøyd som overhodet mulig. Topp service, og rett og slett en utrolig behagelig opplevelse! ❤

Hun har egen salong, men setter også på vipper hjemme i sin egen leilighet på Stovner. Og best av alt – hun tar bare 1000 kr for et nytt sett med volumevipper, hvor de fleste andre tar rundt 2500 kr for det samme. Tatt i betraktning av at dette er de fineste vippene jeg noen gang har hatt, og ikke minst bare opplevelsen med et fantastisk koselig og behagelig menneske, er det en rimelig bra deal!

For å se mer av Nadias arbeid eller for timebestilling kan dere følge henne på Facebook >HER<

15 kommentarer

Siste innlegg