Tiden strekker ikke til lengre

Livet her har endret seg ganske drastisk i det siste. Ikke bare på privaten, for her er også ting rimelig snudd på hodet, i positiv retning vel og merke, men jobbmessig også. Fra å kun ha hatt bloggen de siste årene, jobber jeg nå hundre prosent ved siden av i tillegg. Det er gøy, og jeg trives utrolig godt med det, ved at jeg får følt på en helt annen mestringsfølelse, og får mange nye bekjentskaper og venner.

Men samtidig merker jeg at jeg sliter litt med dårlig samvittighet, når barna alltid er en av de siste som blir hentet på skole og barnehage.

Jeg er jo relativt aktiv på Snapchat, så der var litt av livet vårt de siste dagene! I går kveld var jeg og en venninne på årets første topptur, veldig gøy!

Ha en god natt alle sammen, det skal i alle fall jeg ha!

23 kommentarer
    1. Ser ut som dere er ekstremt heldig med været!😄 hvor mange grader er det hos dere om dagene? Her har vi kun hatt finvær noen dager, og idag er andre dagen der det er skikkelig varmt!😄
      Så bra at du trives i jobben, jeg er sikker på at du er kjempeflink!😄
      Har du gjort snappen din privat forresten?

    2. Så du er telefonselger ! Fint at du endelig er i jobb men hvorfor sa du at du har fått jobb i barnehage . Har du to jobber da eller

    3. Til deg over her: man får veldig sjelden fast jobb i barnehage uten utdannelse, begynner som regel som ringevikar isåfall, så er sikkert det hun har vært, og kanskje fått jobb som telefonselger i tillegg da 🙂

    4. Så deilig å høre at ting løser seg så fint for deg. Ingenting er bedre enn det! 🙂 Uansett hva du jobber med, håper jeg at du trives kjempegodt i det du gjør. “Job crafting” er en spennende sak å utforske 😀

    5. Ehhh… Jobber som telefon selger eller resepsjonist, men for 2 innlegg siden så jobbet du i barnehage… Hvorfor ikke bare være ærlig å si det sånn som det er enn å juge om sin egen jobbtittel! Og hvordan har du råd til en så dyr BMW, med din inntekt så er det meg et ubesvarlig spørsmål, så med andre ord så er det typen din sin bil! Også duckface, seriøst, det er så jævla dust å se du driver med det enda, bli voksen! Også på det ene bilde ditt så står det, struts, du vet det at struts ikke har pels! Med andre ord du prøver å juge på deg en pels-jakke…

    6. Til 07:57 har du noe med hva hun jobber med, eller hvilken bil hun har? Og hun har ikke sagt alt hun har pels. Du virker som et bittert menneske 07:57 🙂 Eller må det bare komme dritt ut av deg?

    7. Mona E. Jeg kan bry meg med akkurat det jeg vil! Jeg veit at hu ikke har nevnt pels, men hu nevner et dyrenavn og da kan det rettes mot den “pels” jakka hennes! Jeg er ikke bitter, jeg er realist!

    8. 21:27. stakkars deg som sitter bak pc å slenger dritt.Du skulle heller ha vært ute me venner å kosa deg,istedet for å vært så jævlig barnslig å tøffe deg på denne bloggen.Få deg ett liv!!!!!Idiot

    9. Du kaller meg barnslig forde jeg ytrer meg… kjempe smart du trur jeg! Det er i hvertfall ikke noe mere voksent å kalle noen idiot, det sier mere om deg som person enn det, det gjør om meg! Jeg har også et liv, jobber hver dag, er masse med venner og nyter hver dag!!!!!

    10. Til anonym 07.57: Snakk om å spy ut dritt bare for å spy ut dritt. Og btw den typen jakke kalles strutsejakke uten at det har noe å gjøre med pels, eller fjær for den saks skyld. Orker ikke.

    11. 10.05 kl21:27, jeg ler så jeg griner av deg, struts er den største nålevende fuglen, er du virkelig så bakom at du ikke vet det??

    12. Men snappene dine fra jobb.. jobber du eller sitter du på snapchat? For en behagelig jobb i såfall hvor man kan ta med barna å de kan løpe fritt jobb etc😄🌸

    13. 1. De chilli-pillene du reklamerer for, er bevist skadelig for lever og nyrer.
      2. Du trenger det ikke, og å ytre at du på under 60 kg trenger slankepiller er EKSTREMT skadelig for unge lesere, og dine egne barn om de en gang skulle være så uheldig å lese det du har skrevet.
      3. Pleeeaase ikke bruk plast rundt maten inni matboksen, er ikke matboksen nok? Plastbruk i samfunn MÅ kuttes ned, og du som er dyrevenn bør jo reflektere litt over dette. ❤️ Tips: beezewrap (google it) samt flergangssugerør til å ha med i veska til dere kjøper milkshake/brus ute!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg